۱۳۹۵ بهمن ۲۳, شنبه

انقلابی که خلبان و استاد دانشگاه را تیرباران کرد امروز لاشه ای بد بو است!

بیست و دوم بهمن روزی غم انگیز و عبرت آمیز برای ملت ایران است. در واقع تمامی خرافات مذهبی مردم ایران که بچه گانه و احمقانه می نمود بناگاه در یک بلوای سیاسی و شورش خیابانی آشکار شد. 

آن حج رفتن محمّد رضا شاه و بودجه دادن به حسینیه ارشاد بالاخره کار دستش داد. .آزاد گذاشتن باهنر و بهشتی برای نوشتن کتب تعلیمات دینی دانش آموزان و بسیاری دیگر از اشتباهات که شاه و مردم را از هم دور نمود و چنان گشت که شاه از یک طرف به دوستان خارجی اش دل بست و مردم هم به آقا!

دل بستن مردم به آقا همان و حمایت جهان از وی بعنوان یک آزادی خواه همان! خمینی دنیا را فریب داد و خود را بصورت یک گاندی ایرانی معرفی کرد؛ در حالیکه خمینی از همان بامداد صبح ۲۳ بهمن نشان داد که یک افعی خطرناک است.
آنها که می گویند دین ضرر ندارد سخت در اشتباهند
 

شورش اسلامی ایران بخوبی نشان داد که اعتقاد به دروغ و خرافات بی ضرر نیست! 

این همه کشته و این همه زندگی بباد رفته محصول انقلاب اسلامی ایران است. اسلامی که فقط خود را قبول دارد و سخن غیر خود را نمی پذیرد. مطابق تعالیم قرآن سخن مخالف اسلام نه تنها بی هیچ درنگی کفر است بلکه گوینده آن سخن هم لایق اعدام می باشد! 
اینها البته مطابق نصّ قرآن است ولی هستند تندروهایی که از قرآن هم پیشی گرفته اند و اجرای احکام جنایتکارانه ی الله را هم کافی نمی دانند!
اسلام با قسمتهای مختلف علوم در تضاد است و مسلمانان بجای پذیرش علم و دانش ، مجبورند سخن دروغ یک عرب ۱۴۰۰ سال پیش را بپذیرند! این تضاد مسلمان دیندار برابر پذیرش عقل و دانش، در تمامی جهات فکری به وی ضربه می زند...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر