۱۳۹۳ خرداد ۳, شنبه

ماجراهای دنباله دار فریب مردم ایران توسط رییس جمهورها...!

آقای روحانی مگر با توصیه و حرف میتوان از عدم دخالت در زندگی‌ خصوصی مردم دفاع کرد؟! چرا به وعده‌های انتخاباتی خود عمل نمیکنید؟! اگر توانش را ندارید و به مردم با استفاده از حرف های به ظاهر زیبا دروغ گفته اید بهتر است که کناره گیری کنید و یا به صورت عملی و نه حرفی از حق مردم دفاع کنید.
حسن روحانی، روز شنبه ۳ خرداد طی یک سخنرانی با توصیه به این‌ که «این‌همه هر روز در زندگی مردم دخالت نکنیم» این‌ گونه اظهارنظر کرد که «نمی‌شود مردم را با زور و شلاق به بهشت فرستاد».
به گزارش خبرگزاری مهر، وی که در یک همایش مربوط به سلامت در نهاد ریاست جمهوری سخن می‌گفت تأکید کرد: «اجازه دهیم مردم راحت باشند و این‌همه هر روز در زندگی مردم دخالت نکنیم.»
با توجه به اینکه حسن روحانی و محمد خاتمی بارها افکار عمومی‌ را فریب دادند و پیش از بهمن ۵۷ به همراه دیگر روحانیون طرفدار خمینی وعده زندگی‌ در "رفاه و آزادی" به مردم داده بودند، اما پس از به قدرت رسیدن با تمام قوا در زندگی‌ خصوصی مردم دخالت کردند، و تلاش کردند مردم را با زور و شلاق به بهشتی‌ که خود تعریف آن را کرده بودند بفرستند، حال میبایست با هوشیاری و چشمان باز سوال پرسید
اولا از ایشان تعریف دقیق "مردم" را پرسید، چرا که مردم عادی هر روز در جزیی‌ترین امور زندگی‌ شان دخالت میشود. دوما منظور ایشان از "این همه" چیست؟ بر اساس توصیه ایشان "تا چه اندازه" باید در زندگی‌ خصوصی مردم دخالت کرد؟ گفته اند هر روز دخالت نکنیم، اگر "یک روز در میان" دخالت شود و پلیس امنیت به اماکن خصوصی برای مقابله با ماهواره به بهانه " جلوگیری از تهاجم فرهنگی‌ " حمله کند مورد تائید ایشان است؟
مگر بر اساس قانون، دخالت کردن در زندگی شخصی دیگران"اکیداً ممنوع" نیست؟ پس چرا ایشان خواهان دخالت کمتر شده اند؟ چه نهاد و سازمانی "میزان دخالت" را تعیین می‌کند؟چرا ایشان به وظایف خود و وعده هایی که به مردم داد عمل نمیکند؟ ابلاغ دستور العمل به نیروهای انتظامی که نیاز به سخنرانی‌ ندارد، می‌توان پس از ابلاغ به اطلاع مردم رساند!
مگر پیش از انتخابات سال ۱۳۹۲ به مردم ارومیه قول نداده بود اگر بار مسئولیت اجرایی بردوشش قرار گیرد، دریاچه ارومیه در دستور خواهد بود. نتیجه چه شد؟ دو نیم میلیارد بودجه‌ای که دریافت نمود چه شد؟ دریاچه ارومیه به کویر ارومیه تبدیل شد!
سوماً انتقادهای حسن روحانی در مورد دخالت در زندگی مردم در حالی بیان می‌شود که او در کتابش اعتراض زنان به حجاب اجباری‌ را به غر زدن تعبير کرد و علی‌ رغم نظر آقای طالقانی كه معتقد به اختیاری بودن حجاب بود گفت: در ستاد ارتش با دوستان تصمیم گرفتیم حجاب الزامی کنیم، که آغازی برای وزاتخانه‌ها و ادارات دولتی باشد ... ( http://goo.gl/6V4CbG )
آقای روحانی شما به چه حقی‌ بر خلاف نظر آیت‌الله طالقانی پایه گذار حجاب اجباری و سرکوب زنان شدید؟ اقدام شما حتی مخالفت با آیه " لا اکراه فی‌ دین" بود و شما بر خلاف نص صریح قرآن که ادعای پیروی از آن را دارید عمل کردید! این عمل را چه می‌توان نامید؟
آیا زنان آزادی‌خواه که در طول ۳۵ سال گذشته برای دفاع از حریم خصوصی خود مورد ضرب و شتم، توهین، تجاوز،... قرار گرفتند و یا حتی جان خود را در این راه از دست دادند، شما را خواهند بخشید؟
مسلما ما نمیتوانیم به نمایندگی‌ از همه قربانیان قضاوت کنیم و ممکن است مردم نجیب ایران و قربانیان او را ببخشند، اما تا زمانی‌ که حتی یک نفر از قربانیان خواهان مجازات "حسن روحانی" به عنوان "پایه گذار دخالت در امور شخصی‌ زنان" باشد، او میبایست در یک دادگاه مردمی به همراه وکیل مدافع خود و در مقابل هیئت منصفه از عملکردش دفاع نماید و پاسخگو باشد.
اگر حسن روحانی در مورد "عدم دخالت در زندگی‌ خصوصی مردم" کوچکترین صداقتی می‌داشت، میبایست ابتدا گذشته خود را مورد انتقاد قرار می داد، و از مردم بابت تصمیمی که در زندگی‌ میلیون‌ها نفر تاثیر "فاجعه بار" گذاشته ضمن ابراز پشیمانی عذر خواهی‌ می‌نمود.
اما متاسفانه نه تنها حسن روحانی در مورد این تصمیم و تصمیم‌های دیگر عذر خواهی‌ نکرده، بلکه با افتخار در کتابش اعتراض زنان به حجاب اجباری‌ را به "غر زدن" تعبير کرد!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر