۱۳۹۵ مهر ۹, جمعه

زمانیکه نقد از ایدئولوژی و عملکردهای دین اسلام پیش می آید عده ای برای فریب دیگران و کم رنگ کردن این نقدها از دین اسلام، می گویند: که اسلام واقعی این نیست که امروزه در سوریه، عراق، افغانستان، ایران، ترکیه،... و یا عربستان دیده و پیاده میشود! یا بدون در نظر گرفتن آیات قرآنی و وقایع تجاوزکارانه در تاریخ اسلام از اسلام رحمانی صحبت می کنند که با شیوه دمکراسی و قوانین حقوق بشر امروز در جهان نیز هیچ تضادی ندارد! و یا تمام ترورها و تجاوزات به دگراندیشان را در جای جای این کره زمین به گروهای رادیکالی که اسلامی نیستند و از اسلام چیزی نمی دانند نسبت میدهند!


در این ویدئو کوتاه شما با مواردی آشنا و برخورد خواهید کرد که نشان میدهد چیزی به اسم اسلام رحمانی یا دمکراسی خواه یا میانه رو و رادیکال وجود ندارد. دین اسلام یکیست و آن ایدئولوژی است که ۱۴۰۰ و اندی سال پیش پایه گذاری شد و بعد ها در طی چندین قرن شکل یک دین تمامیت خواه را به خود گرفت و گسترش یافت. این ایدئولوژی سیاسی - دینی اسلام با تجاوز، خون ریزی و زور شمشیر برقرار شد و برای گسترش خود از هیچ جنایت و تجاوزی به حقوق دیگران در طول تاریخ ۱۴ قرن گذشته تا کنون چشم پوشی نکرده است.
در این اسلام همه مسلمانان باید تابع آیات تجاوزکارانه قرآن، سنت پیامبر آن و روایات بجا مانده از بزرگان و جانشینان پیامبر اسلام باشند.
در این اسلام ناب محمدی جایی برای رحمانیت، هم زیستی مسالمت آمیز و احترام به حقوق سایر انسانهای دگراندیش وجود ندارد.

لینک ویدئو ... 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر