۱۳۹۳ خرداد ۱۶, جمعه

هشدار ...

فرهنگ عقب مونده ی خاورمیانه که به عقاید متحجرانه ی اسلام گره خورده باعث شده خاورمیانه بدترین و زشت ترین محل برای زندگی هر انسانی بشه.
 ما طرفدار غرب نیستیم ولی خود مسلمونا وقتی می رن غرب می فهمن چقدر فاصله ست بین جوامع اسلامی و جوامع غربی و همه ش هم ناشی از نگاه اونها به دنیاست.
 تا وقتی هم که این نگاه متحجرانه و واپسگرا نسبت به انسان اصلاح نشه وضع خاورمیانه همین خواهد بود. شما ببینید از وقتی جمهوری اسلامی روی کار اومد ایران چقدر از نظر اجتماعی و فرهنگی پس رفت کرد.
 یه زمانی این مملکت آزاد بود و هر کس هر طرز فکر و عقیده ای داشت بدون مزاحمت برای دیگران سبک زندگی خودش رو به  پیش می برد و زنان مملکت هم امنیتشون صدها برابر بود.
این نظام با ایجاد محدودیت، جداسازی دختر و پسر در مدارس، اتوبوس و ادارات و ... و تحمیل های فراوان از جمله تحمیل پوشش از ایرانی ها یه عده عقده ای روانی ساخته که مثل اصحاب کهف که 300 سال در خواب بودن دیدن هر چیزی براشون هیجان انگیزه و حریص هستند.
حتی زنان هم جنسان خود را با حرص و ولع و تعجب نگاه می کنن بس که ملت در این 35 سال از نظر فکری خوار و حقیر شد. ننگ بر شماهایی که تفکر قرون وسطایی خودتون رو می خواهید به تمام مردم تحمیل کنید.
این رو بدونید که مردم صبرشون تموم شده و هر آن در آستانه ی انفجار هستند. همه ی شماهایی که در ارگان های سرکوب بسیج و پلیس ضد شورش و غیر هستید بهتون توصیه می کنم خارج بشید و بیایید سمت مردم. همین همسایه ها و اقوامتون لوتون خواهند داد و روزی که ورق برگرده از دست مردم نمی تونید قسر دربریدا!
خودتون هم می دونید ما هیچ وقت به دینداری مردم کاری نداشتیم ما فقط دلمون می خواد جامعه آزاد باشه و هر کسی طبق سلیقه ی خودش زندگی کنه. پس این رو می دونید که گناه و زورگویی از سمت شماست.
 برید تاریخ رو مطالعه کنید. هیچ نظام زورگویی همیشگی نبوده. نظام جمهوری اسلامی که الان در بدترین شرایط خودش به سر می بره. اگر مردم خشمگین با وجود این همه گرونی و فساد و تحقیر بیان به میدون دودمان خودتون و نظامتون رو به باد می دن. به خودتون بیایید تا دیر نشده. نونی که از آزار و اذیت مردم می برید خونه تون از مدفوع سگ پست تره...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر