۱۳۹۴ شهریور ۲۶, پنجشنبه

جریمه «بدحجابی» ۹۰۰ هزار تومان شد ... ! ! ! ! ! .... (به نظر شما با این‌گونه رفتارها چه باید کرد؟ آیا می‌پسندید؟ اگر نه چاره‌ی کار چیست؟) ...


در جلسه ستاد پیشگیری از جرم عنوان شد: در روزهای اخیر چندین پرونده در برخورد با بدحجابی در دادسرا تشکیل شده که در دو مورد دادگاه، متهمان را به ۹۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.
جلسه ستاد پیشگیری از جرایم خاص استان تهران به ریاست عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، با دستورکار سرقت و جرایم منافی عفت تشکیل شد که در این جلسه سردار ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی استان تهران، به‌همراه فرماندهان انتظامی غرب و شرق استان و دادستان‌های شهرستان‌های تابعه استان تهران حضور داشتند. در این جلسه ابوالحسنی، سرپرست جدید دادسرای ویژه سرقت، در این جلسه با اشاره به تغییر شیوه‌های سرقت گفت: سرقت از حالت سنتی به سمت‌وسوی یک جرم سازمان‌یافته تغییر وضع داده است.
در ادامه جلسه، سرپرست دادسرای ارشاد تهران گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون، مدیران ۷۳ مجتمع مسکونی تهران را با هدف جلوگیری از برگزاری پارتی‌های شبانه به دادسرا دعوت کردیم که این اقدام مؤثر بوده به نحوی که آمار پارتی‌های شبانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
وی به برخورد دادسرای ارشاد با پدیده بدحجابی در جامعه هم اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر چندین پرونده در برخورد با بدحجابی در دادسرا تشکیل شده که در دو مورد دادگاه، متهمان را به پرداخت ۹۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.
منبع:
روزنامه‌ی شرق



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر