۱۳۹۴ شهریور ۳۰, دوشنبه

نمونه ای از دروغ های محمد را از زبان الله که البته کپی شده از تورات و افسانه های پیشینیان است را در این چند آیه زیر میتوانید مشاهده کنید...


سوره الصافات، آیات
۷۲:
و حال آنكه مسلما در ميانشان هشدار دهندگانى فرستاديم
۷۳:
پس ببين فرجام هشدارداده شدگان چگونه بود
۷۴:
به استثناى بندگان پاكدل الله
۷۵:
و نوح ما را ندا داد و چه نيك اجابت كننده بوديم
۷۶:
و او و كسانش را از اندوه بزرگ رهانيديم
۷۷:
و نسل او را باقى گذاشتيم
۷۸:
و در ميان آيندگان نام نیک او را بر جاى گذاشتيم.

این داستان تخیلی و کودکانه که برای بسیاری از انسانها از جمله باورمندان به ادیان ابراهیمی آشنا است شاید به تنهایی کافی باشد تا کل فلسفه و ایده این ادیان توحیدی را زیر پرسش ببرد و آنرا رد و باطل شده اعلام کند، به شرطی که با عینک شک و خرد به آنها نگریسته شود.
الله ذهن محمد در این حکایت تخیلی ادعا می کند که او پیامبرانی (هشدار دهندگانی) را برای هدایت گمراهان فرستاده است و وقتی این پیامبران از انجام ماموریت خود عاجز شدند هشدار داده شدگان را نابود کرده است! سپس الله می گوید که او پاسخ نوح برای انهدام همه انسانها بجز او و فرزندانش را داده و خواست او را اجابت کرده و او و نسل او را از اندوه بزرگی که البته منظور وجود گناهکاران، کفار و مشرکین بوده رهانیده است و پس از نابود کردن همه آنها فقط نسل او را که اجداد نسل فعلی انسانها هستند و در کشتی بودند باقی گذاشته است!
در اینجا ما مورد حیوانات دست چین شده در این کشتی را که مضحک و عملاً بدور از حقیقت است هدف نقد این نوشتار در حال حاضر فعلاً قرار نمی دهیم و کنار می گذاریم و در اینجا فقط به دو پرسش از الله مدینه و باورمندان به قرآن و اسلام او از چگونگی پیدایش نسل فعلی انسانها بر روی این کره خاکی بسنده می کنیم.
نوح و نسل او از چه نژادی تیره ای بوده است، سفید پوست، سیاه پوست، زرد پوست و یا سرخ پوست!؟
اگر نوح و نسل او بطور مثال از نژاد سفید پوستان بودند و نسل انسانهای کنونی از او و فزندان او هستند پس نژادهای دیگر این انسان امروزی یعنی سیاه پوستان، زرد پوستان و یا سرخ پوستان از کجا سرچشمه گرفته است!؟
و اگر با زیر آب رفتن تمام کره زمین در زمان نوح نسل تمام گناهکاران، کفار و مشرکان با خواست الله از بین رفته اند و قرار بوده که تنها از نسل پاک و بی نقص نوح، نسل های بعدی انسان ادامه حیات یابند پس این میلیاردها انسان بیخدا، کافر و مشرک نسلشان چگونه بوجود آمده اند و از کجا سر و کله شان دوباره پیدا شده است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر