۱۳۹۴ شهریور ۱۵, یکشنبه

کشف برگهایی از قرآن که تاریخ نوشتن آن پیش از پیامبر اسلام بوده است ... !!!

از قرآن چه می دانیم؟
قرآن، یا تازی نامه کتابی است سرشار از تناقض گویی، اطلاعات نادرست و افسانه های تخیلی و بی منطق که کمترین ارزش علمی، ادبی، فرهنگی، و به طور کلی آموزشی ندارد. این کتاب بر خلاف آنکه در سر لوحه هرآیه با جمله زیبای: “بسم الله الرحمن الرحیم یعنی بنام خداوند بخشنده و مهربان” آغاز می شود ولیکن سراپا پراز خشم و کینه دوزی، انتقام جویی و قلدری الله مدینه است که در آن همواره مسأله انتقام است و از بخشش، مهرورزی، خبری نیست. بنابراین، می توان گفت که قرآن کتابی هیچ و پوچ است و کمترین ارزشی برای خواندن ندارد.
شک و تردید در باره قرآن
پروفسور نادر دینشو Nadir Dinshaw که در باره ارتباط میان ادیان بررسی و پژو هش می کند می گوید: “ کشف این برگهای قرآنی ما را به چند سالی پیش از پیدایش اسلام می برد.”
توم هلند Tom Holland تاریخ شناس گفت اکنون دیگر ما نمی توانیم با اطمیان و درستی بگوییم که قرآن چگونه پیداشده و همین عدم اطمینان و نا باوری در مورد داستان محمد، اصحاب و یارانش نیز صادق است.
کیت اسمال Keith Small از دانشگاه آکسفورد اضافه می کند که: “ محمد و یارانش کتابی (قرآن) را که قبلاً وجود داشته برای کارهای سیاسی خودمورد استفاده قرار داده، و گفته اند که از آسمان (بهشت) به وی وحی شده است.

کشف برگهایی از قرآن که تاریخ نوشتن آن پیش از پیامبر اسلام بوده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر