۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

وعده بهشت موهوم الله بر محمد ... !!!


سوره الواقعه آیه های 22 تا 38.
و حوريانى چشم درشت ،«22» هم چون مرواريد پنهان شده در صدف ؛«23» پاداشى است در برابر اعمالى كه همواره انجام مىدادند .«24» در آنجا نه سخن بيهودهاى مىشنوند ، نه كلام گناهآلودى ،«25» مگر سخنى كه سلام است و سلام ،«26» و سعادتمندان چه بلند مرتبهاند سعادتمندان !«27» در سايه درخت سدر بىخارند ،«28» و درختان موزى كه ميوههايش خوشه خوشه روى هم چيده شده است ،«29» و
سايهاى گسترده و پايدار ،«30» و آبى ريزان ،«31» و ميوهاى فراوان ،«32» كه پايان نپذيرد و ممنوع نشود ،«33» و همسرانى بلند مرتبه ،«34» كه ما آنان را با آفرينشى ويژه آفريديم ؛«35» پس آنان را همواره دوشيزه قرار دادهايم«36» عشقورز به شوهران ، و هم سن و سال با همسران .«37» [همه اين نعمت ها [براى سعادتمندان] است . ] «38»

آیه های بالا که همگی از سوره الواقعه هستند در مورد بهشتی صحبت میکند که برای سعادتمندان در نظر گرفته اند همانطور که در پست های دیگه در مورد شهوت پرستی محمد صحبت شده کاملا مشخص است که از همین راه برای فریب انسانهای دیگه استفاده کرده تا از با استفاده سکسی جلوه دادن بهشت که از دختران با چشمانی درشت و زیبا و مناظری از درختان بلند که انواع و اقسام میوه های خوشمزه را دار هستند این ذهنیت را در انسانها به وجود آورد که این ها مزد گوش کردن و عمل کردن به حرف های اوست ... اما گویا الله محمد نمیدانسته که در قرن 21 همچنین جایی را خود انسانها خواهند ساخت آنهم نه در دنیای دیگر بلکه در همین دنیا ... این توضیحاتی که الله محمد داده با لاس وگاس آمریکا [که از نظر آخوندها مرکز فساد دنیا است] چه تفاوتی دارد؟!!؟؟
آنجا هم دختران چشم درشت و زیبا روی فراوانند یا با جزایر هاوایی که پر است که درختان بلند و میوه های خوشمزه با منظره ها و چشم اندازهای زیبا، آیا محمد با عقل انسانی خود سعی در فریب انسانها نداشته؟؟ آیا حقایق واقعی این آیه ها در دنیایی کنون برای شما [انسانهای عاقل] هنوز روشن نشده ؟؟! قسمت دردناکتر ماجرا زمانی است که الله برای مومنین (مردها) 70 حوری (دختران باکره) در بهشت در نظر گرفته ولی برای زنان مومن گویا چیزی در نظر گرفته نشده و زنان هم در این دنیا نقش حوری برای مونین مسلمان بازی میکنند هم در آن دنیا واقعا عدالت و برابری بین انسان ها (زن و مرد) در اسلام در هر دو دنیا موج میزند .
خوب فکر کنیم و عاقلانه تصمیم بگیریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر