۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه

جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجائی شهر ‫#‏کرج‬ با اعلام ‫#‏اعتصاب‬ غذا نسبت به تحرکات مدیریت زندان رجائی و ازاد گذاشتن دست برخی از زندانیان در تهدید و آزار زندانیان سیاسی دست به اعتصاب غذا زدند . این اتفاق در حالی رخ داده است که مسئولان و مدیریت زندان رحایی شهر ، کمترین اقدام بازدارنده ای در این زمینه انجام نداده اند.






اعتصاب غذای جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجائی شهر کرج در پی حمله با چاقو به زندانیان سبز


 بنا به گزارش های رسیده به سحام٬ سعید رضوی فقیه ،سعید مدنی،جعفر اقدامی، بهزاد عربگل و کامران ایازی با اعلام اعتصاب غذای نامحدود خواستار انتقال دو نفر از حمله کنندگان به زندانیان سیاسی از سالن زندانیان سیاسی عقیدتی شدند.
ظهر امروز هفتم آذر دو نفر از زندانیان با سابقه درگیری و شرارت محبوس در سالن ١٢ بند چهار، پس از تهدید و ارعاب گروهی از زندانیان سبز با چاقو به انها حمله و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
این اتفاق در حالی رخ داده است که مسئولان و مدیریت زندان رحایی شهر ، کمترین اقدام بازدارنده ای در این زمینه انجام نداده اند.
پیشتر همین زندانیان هشدار داده بودند که یک عده از زندانیان با جرایم خشن که مورد حمایت مدیریت و حفاظت و اطلاعات زندان رجائی شهر هستند در زندان رجایی شهر ، تهدید و حمله به زندانیان سیاسی و عقیدتی و تحت فشار قرار دادن آنان را در دستور کار قرار داده اند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر