۱۳۹۵ دی ۲۵, شنبه

چگونه فهم قران را سخت و پیچیده نشان میدهند!! ... مسلمانان تمایل دارند اسلام را بسیار پيچيده جلوه بدهند و طوری رفتار کنند که انگار مطالب بسیار عمیق و دشواری در دينشان وجود دارد که درک آنها برای بقیه ميسر نيست! و مردم را به اصطلاح به علما ارجاع میدهند.

درگذشته چون دانشگاه ها و مراکز علمی بصورت امروزی وجود نداشتند به افرادی که از مدارس دینی خارج ميشدند عالم میگفتند و امروز هم در کشور ما به یک عده آدم سبک مغز و فرو مایه مثل جنتی و مصباح يزدی و مکارم و بهجت و علامه طباطبائی و مطهری و ... به اشتباه ميگويند علما!

در حالی که سطح فکر و تخصص اين افراد تنها به درد قبرستانها ميخورد که برای مردگان مردم دعا و نماز بخوانند. اين افراد چون یضرب، یضربان، یضربون را خوانده اند عالم هستند و بقیه را عوام مينامند !
سطح فکری این افراد را ميتوان با خواندن آثارشان و شنيدن کلامشان تخمين زد.
علمای اسلامی وقتی سوتی های ملکوتی و یا آیات جنایی قرآن را میشنوند، باور نمی کنند و چون دست برداشتن از خرافات و آنچه سالها بدان خوش بوده اند را سخت و دشوار میابند، میگویند اینها این معانی را نمیدهند، اینها معانی دیگری دارند،

این سفسطه مسلمانان را میتوان با آیه های زیر رد کرد:
 
سوره"مریم"آیه۹۷ این قرآن را بر زبان تو آسان کردیم تا پرهیزکاران را مژده دهی و ستیزه گران را بترسانی،
سوره"الدخان"آیه ۵۸ ما ادای سخن خویش بر زبان تو را آسان کردیم، باشد که پند گیرند. سوره"القمر"آیه۱۷ و این قرآن را آسان ادا کردیم تا از آن پند گیرند. آیا پند گیرنده ای هست؟ سوره "القمر" آیه۲۲ و این قرآن را آسان ادا کردیم تا از آن پند گیرند. آیا پند گیرنده ای هست؟ . سوره"القمر"آیه۳۲ و این قرآن را آسان ادا کردیم تا از آن پند گیرند. آیا پند گیرنده ای هست؟ سوره"القمر"آیه۴۰ و این قرآن را آسان ادا کردیم تا از آن پند گیرند. آیا پند گیرنده ای هست؟ .

((پروردگارا،سوزنت گیر کرده؟! فهمیدیم! چرا اینقدر تکرار میکنی؟ آیا فکر میکنی با مشتی بقره طرفی؟!)

بنابراین همانطور که خواندید، الله ، قرآن را به زبان ساده فرستاده (!) و کلام او نیازی به تفسیر ندارد. کتابهای تفسیر بخشی از کار و کسب دین فروشان است.
بنابراین معانی کلمات قرآنی نیازی به تفسیر ندارند و همان معنی ای را میدهند که در عربی معنی میدهند، مفسران برای اینکه مضحک بودن و مسخره بودن این آیات را بپوشانند برای خودشان معانی و تعاریف جدیدی داده اند. و به عبارتی واقعیت را ماست مالی میکنند...!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر