۱۳۹۶ فروردین ۲۶, شنبه

در باره خدا و پیامبرانی که گفته اند ما از طرف خدا امده ایم چقدر میدانید؟ ...

مذاهب وانمود کرده اند که متون مقدس آنان توسط خداوند نوشته شده است. فقط خود همین مفهوم ابلهانه است.
فقط به آن متون مقدس نگاه کنید: هیچ امضایی از خداوند در آنها نخواهید یافت، هر کتاب مقدس شواهد حقیقی به دست میدهد که توسط انسان نگاشته شده است و آن هم انسانهای احمق، انسانهای ابتدایی، متون مقدس نگارش انسان هستند.

تندیس های خداوند ساخت دست بشر هستند . معابد، مساجد و کلیساها ساخت دست بشر هستند . ولی هزاران سال شرطی شدگی به آنها نوعی قداست و حرمت بخشیده است و هیچ چیز مقدس و ربانی در آنها نیست.

اشخاصی که خود را روحانی معرفی کرده و می کنند، بیش از هرکس دیگری انسانها را فریب داده اند. این بدترین شغل در دنیاست حتی بدتر از حرفه روسپیان، دست کم روسپی در عوض چیزی به تو میدهد ولی شخص روحانی چیزی ندارد که به تو بدهد.
هرگاه فردی به حقیقت دست یافت این روحانیون بر علیه او بوده اند، واضح است زیرا اگر حقیقت توسط مردم دریافت شود میلیون ها روحانی در دنیا بیکار خواهند شد و اشتغال آنان مطلقا نامفید است، آنان انگل هستند و به مکیدن خون انسان ادامه می دهند.
از لحظه ای که نوزاد متولد می شود تا زمانی که وارد گور شود روحانیون به یافتن راههایی برای بهره کشی از او ادامه می دهند. انها وانمود می کنند که بسیار فروتن هستند ولی آنان بسیار کینه توز و انتقام گیر هستند و می توانی این را در سراسر دنیا ببینی.
روحانیون فقط یک کار کرده اند، [جنگ افروزی] ...جنگ های مذهبی (جهاد و یا جنگ های صلیبی)، آنان بیش از هر کس دیگر آدم کشته اند. بنام دین، بنام خدا، بنام عشق و بنام حقیقت.
اشو
کتاب مافیای روح

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر