۱۳۹۶ فروردین ۳۱, پنجشنبه

در یک کشور که انگلستان باشد فردی به اسم صادق امان خان عضو مجلس عوام بریتانیا از حزب کارگر و شهردار لندن است که هشتمین فرزند یک خانواده مهاجر پاکستانی است و مسلمان است و در کشوری دیگر که خود را ام‌القرای عالم اسلام می‌داند به دستور احمد جنتی و نظام اسلامی، اقلیت‌ها نمی‌توانند در انتخابات شورای شهر و روستا کاندیدا بشوند. دبیر شورای نگهبان در ابلاغیه‌ای که برای انتشار به روزنامه رسمی کشور داده، خواستار جلوگیری از تایید صلاحیت کاندیداهای اقلیت‌های مذهبی در انتخابات شوراهای شهر و روستا شد. و این‌گونه می‌شود که کشوری می‌شود انگلستان و کشوری با این‌همه منابع طبیعی و ثروت می‌شود ایران که دسته‌دسته نخبگان از آن فرار می‌کنند و مردم عادی نیز به آب و آتش می زنند که از آن بگریزند. شما چه فکر می‌کنید؟

در یک کشور که انگلستان باشد فردی به اسم صادق امان خان عضو مجلس عوام بریتانیا از حزب کارگر و شهردار لندن است که هشتمین فرزند یک خانواده مهاجر پاکستانی است و مسلمان است و در کشوری دیگر که خود را ام‌القرای عالم اسلام می‌داند به دستور احمد جنتی و نظام اسلامی، اقلیت‌ها نمی‌توانند در انتخابات شورای شهر و روستا کاندیدا بشوند.

دبیر شورای نگهبان در ابلاغیه‌ای که برای انتشار به روزنامه رسمی کشور داده، خواستار جلوگیری از تایید صلاحیت کاندیداهای اقلیت‌های مذهبی در انتخابات شوراهای شهر و روستا شد.

و این‌گونه می‌شود که کشوری می‌شود انگلستان و کشوری با این‌همه منابع طبیعی و ثروت می‌شود ایران که دسته‌دسته نخبگان از آن فرار می‌کنند و مردم عادی نیز به آب و آتش می زنند که از آن بگریزند.

شما چه فکر می‌کنید؟ ...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر