۱۳۹۶ اردیبهشت ۱, جمعه

♦فساد؛ عامل بی‌غیرتی «انصار…»!♦

فساد؛ عامل بی‌غیرتی «انصار…»!
بابک‌داد
دقت کردید بعد از له کردن فرمان رهبری توسط احمدی‌نژاد، صدا از دیوار درآمد اما مداحان و خطیبان و عربده‌جویان انصار حزب‌الله «سایلنت» بودند؟!
🔹 از ۲۰ سال قبل، گروهک «انصار حزب‌الله» نشریه فحشنامه خود با نام «یالثارات الحسین» را بدون مجوز و با بودجه سپاه منتشر و به صورت رایگان در نمازهای جمعه توزیع می‌کرد. این مثلاً فرهنگی‌ترین بخش کار این گروه بود. کار اصلی آنها با «هوندا-۱۲۵ و چماق و پنجه بوکس» در خیابانهای تهران انجام می‌شد. برای دفاع از ولایت، جلوی وزارت ارشاد و حوزه هنری و سینماها تجمع می‌کردند تا فیلمی را از پرده پایین بکشند. آتش زدن کتابفروشی‌ها و شکستن شیشه‌ی سینماها تا پاشیدن رنگ و کشیدن موی دختران و زنان به قول خودشان «بدحجاب و هنجارشکن!» از سایر کارهای آنها در «دفاع از حریم ولایت!» بود. می‌گفتند که خط قرمزشان «ولایت‌فقیه» است! همان علفزاری که هفته‌ی پیش توسط احمدی‌نژاد «گلکاری» گردید و صدا از این جماعت در نیامد!
🔹 در ایام انتخابات دوم خرداد ۱۳۷۶، لشکرکشی موتوری آنها به ستاد انتخاباتی آقای خاتمی با این «بهانه ابلهانه» بود که شعار «جامعه مدنی» ایشان غربی است و آقای خاتمی باید به جای مدنی بگوید: «جامعه مدینة‌النبی!»
تعصبی که روی حریم ولایت فقیه نشان می‌دادند، آنچنان متملقانه بود که بهترین رزمندگان جبهه‌رفته را دلزده و شرمسار کرده بود. یاد حاج داوود کریمی بخیر که گفت ولایتمداری اینها «تهوع‌آور» است!
بعدها که معلوم شد سران انصار حزب‌الله آژانس هواپیمایی و چاپخانه و زمین‌های کشاورزی و… از سفره انقلاب برداشته‌اند و فرزندان خود را برای تحصیل و اقامت به فرنگ فرستاده‌اند، «ریزش نیرو» در آنان بیشتر شد و بیشتر از قبل، تبدیل به مافیای سیاه و چرکین کنونی شدند.
🔹 با همه‌ی اینها، کسانی مثل پناهیان و حدادیان و سعید قاسمی و مهدی تاجیک و الله کرم و ارضی همچنان نان خود را از تنور این «ولایتمداری فصلی!» می‌خورند. آنها در زمان فسادهای دولت احمدی‌نژاد، آنقدر درگیر ترانزیت کالا و امور اقتصادی بودند که فرصت نداشتند «کفن‌پوش» شوند و وااسلاما سر دهند. احمدی‌نژاد با شناخت درست از این جماعت، آنها را تا گردن در فساد دولتش شریک کرد. و بابت همان شراکت در فسادهاست که حالا هیچکدام از آن سرداران غیرتی و آن آخوندها و مداحان حزب‌اللهی، «جرأت» ندارند حتی یک جمله اعتراضی هم در مورد «زیرپا گذاشتن منع رهبر» توسط احمدی‌نژاد حرفی بزنند.
🔹 فساد این «عربده‌جویان ولایتمدار»، راه گلویشان را بسته. و اگر لب از لب باز کنند، پاکدامن‌تر از فاضل لاریجانی برادر رئیس قوه قضائیه که نیستند. همو که باعث شد حتی «قاضی‌القضات رباخوار» هم در برابر احمدی‌نژاد خفقان بگیرد!
🔹 قصد این نوشته، شوراندن و تهییج حزب‌الله بر علیه احمدی‌نژاد نیست. گرچه «غیرت» آنها هم با رفتارهای تحقیرآمیز احمدی‌نژاد با رهبرشان تکان نمی‌خورد.
غرض آن است جوانانی که هنوز فریب ظاهر این شیادان ولایی را می‌خورند، اگر دستشان رسید از آنها بپرسند در آن هشت سال سیاه کجا بودند؟ مشغول کدام جهاد اقتصادی بودند که با دهان پر و خیال راحت، نمی‌توانستند از ولایت دفاع کنند؟
آنها قدرت ایستادگی در مقابل احمدی‌نژاد را ندارند. چون تا مرفق، دستشان در لجن فساد فرو رفته و ولایتمداری‌ و دین‌شان بوی لجن می‌دهد!
بیچاره آن «ولی‌فقیه دست بسته‌ای!» که چشمش به حمایت این اراذل دوخته شده و از مردم جز لعن و نفرین نصیبی ندارد.
و این عبارت «ولی‌فقیه دست‌بسته» هم از ابداعات سال ۹۰ آقای احمدی‌نژاد است که انصافاً عبارت دقیقی است!
🔹 تمام کنم! در ماجرای اخیر زیرپا گذاشتن منع رهبر توسط احمدی‌نژاد، بسیار پرده‌ها فرو افتاد. یکی هم پرده از غیرت نداشته و فساد «حزب‌الله» بود که افتاد. و از پناهیان تا قاسمی و الله‌کرم و ارضی و… همگی آنها را رسواتر از گذشته به نمایش گذاشت.
بابک‌داد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر