۱۳۹۴ شهریور ۲, دوشنبه

متهم اصلی دکل گمشده نفتی، سالانه بین۴۰ تا ۷۰ میلیارد تومان حقوق دریافت کرده است...

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پیگیری تخلف مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران خبر داده است.
به گزارش«سحام»، امیرعباس سلطانی در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرگزاری کار ایران(ایلنا) از پیگیری تخلفات «علی طاهری مطلق» مدیرعامل سابق شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران خبر داده است.
آقای سلطانی گفته که وی در زمان تصدی مدیرعاملی این شرکت بزرگ نفتی، سالانه بین ۴۰ تا ۷۰ میلیارد تومان حقوق سالیانه دریافت کرده است.
از «مسعود سلطان‌پور» به عنوان یکی دیگر از متهمان پرونده دکل گمشده نفتی ۷۸ میلیون دلاری نام برده می‌شود.
در اسنادی که سال گذشته برای نخستین بار در «سحام» منتشر شد، از «علی طاهری مطلق» و «مسعود سلطان‌پور» به عنوان دو نفر از متهمان اصلی فساد کلان مالی ۷۸ میلیون دلاری نام برده شده است. این اسناد از سازمان بازرسی کل کشور برای معاونت دادستان تهران و رییس دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی ارسال شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح محتوای نامه مذکور اظهار داشت: موضوع نامه به موارد خریداری شده دکل‌های نفتی اشاره دارد و در مورد مقطعی که توسط این شرکت دکل‌های چینی و هندی خریداری شده و در نتیجه عدم انجام تعهدهای شرکت یاد شده جریمه‌های سنگینی برای طرف ایرانی تعیین شده، است. وی همچنین یادآور شد: در بخش دیگری از این نامه به قرارداد‌ها و پروژه‌هایی اشاره شده که طبق اطلاعات به دست آمده میان پروژه‌ها و پول‌های دریافتی تناسبی وجود ندارد ...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر