۱۳۹۵ خرداد ۱۵, شنبه

هیچ قلمرو خصوصی برای مردم ایران نمانده‌است! خبرگزاری قوه قضاییه ایران می‌گوید که پلیس امنیت در یک رستوران در منطقه فرحزاد تهران، ۷۰ تن را شناسایی و دستگیر کرده که برخی از آنها متهم به «مصرف مشروبات الکلی» هستند.

هیچ قلمرو خصوصی برای مردم ایران نمانده‌است!
خبرگزاری قوه قضاییه ایران می‌گوید که پلیس امنیت در یک رستوران در منطقه فرحزاد تهران، ۷۰ تن را شناسایی و دستگیر کرده که برخی از آنها متهم به «مصرف مشروبات الکلی» هستند.
این خبر روی خروجی خبرگزاری میزان، پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی قوه قضائیه قرار گرفت و در آن آمده است که پلیس امنیت تهران، پنجشنبه شب «در جریان یک مهمانی مختلط در رستوران امیر ریش» در منطقه فرحزاد، ۷۰ دختر و پسر را شناسایی و بازداشت کرده است.
این خبرگزاری می‌افزاید که بازداشت‌شدگان که در میان آنها افراد «تراجنسی» یا به نوشته این خبرگزاری «دوجنسه» نیز هستند، «مشروبات الکلی مصرف کرده بودند».
بر اساس این گزارش پلیس امنیت «۴۰ مرد (۶ دو جنسه) و ۳۰ زن» را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کرده است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین اعلام کرده که «تست الکل ۲۸ مرد و ۶ زن مثبت بوده و با دستور مقام قضایی پرونده در حال پیگیری است».
خبر بازداشت این ۷۰ تن در تهران، تنها چند روز پس از آن منتشر می‌شود که خبرگزاری دولتی ایرنا از بازداشت ده‌ها زن و مرد در «مهمانی مختلط» در بندرعباس خبر داده بود...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر