۱۳۹۵ خرداد ۱۶, یکشنبه

داعیه داران حمایت از مستضعفین ، با ضایع کردن سیستماتیک حق کارگران و شلاق زدن آنها از چه کسانی حمایت می کند ؟؟؟؟


مهدیار احمدی فرزند مجید احمدی یکی از مدیران کارخانه طلای آق دره تکاب است

این آقازاده 20 ساله در کانادا به داشتن کلکسیون ماشین های لوکس و گران قیمت معروف است. در حالیکه کارگران مشغول شلاق خوردن اند!
 

مهدیار احمدی ، پسر ۲۰ ساله ای با حساب بانکی ظاهرا خالی نشدنی و شور و علاقه شدید به جمع آوری ماشین های لوکس در حد کلکسیون ماشین های Need For Speed
 

مجله autoblog هلند درباره‌اش نوشته: در حالی که اکثر تین‌ایجرها آرزوی یک بار سواری با استون مارتین را دارند، مهدیار احمدی قبل از آنکه گواهینامه‌اش را بگیرد Aston Martin DB۹ را داشت. 
کلکسیون ماشین‌های او آرام آرام گسترش یافت طوری که پارکینگ خانه جوابگو نبود و خانواده مجبور شد خانه همسایه را بخرد و آن را تبدیل به پارکینگ ماشین‌های مهدیار کند.»
 

حکایت مطرح شدن نام این جوان در فضای مجازی توسط یک نویسنده کانادایی اینگونه روایت می شود: 

شروع ماجرا به سال ۲۰۰۹ باز می گردد، زمانی که در ونکوور به دبیرستان می رفتم و شنیدم که یکی از دانش آموزان یک آستون مارتین DB9 دوازده سیلندر دارد. 
خودرویی بسیار گران قیمت برای یک پسرک ۱۶ ساله که تازه گواهی نامه گرفته است.
 

کمی بعد مشخص شد که این سوپر کوپه ۴۵۰ اسب بخاری، تنها خودرو این جوان نیست، اون مجموعه ای از ب ام و های M3، انواع لامبورگینی گالاردو و پورشه های تقویت را هم در گاراژ داشت، ماشین هایی که سایر دانش آموزان به خواب هم نمی دیدند و در بهترین حالت پوستر آن ها به دیوار اتاقشان چسبانده بودند.
 

به همین دلیل ماجرا خودروهای وی به سرعت بمب در دبیرستان پیچید و همه از او به عنوان یکی از ثروتمندترین موجودات جهان یاد می کردند.
کمی بعد نظر وی به سمت ماشین های گران قیمت تر و خاص تر جلب شد و اولین نشانه های توجه او به خودروهای اسپرت ایتالیایی در هنگام سفارش یک فراری F430 نمود عینی یافت.


خرید مرسدس بنز کلاس G - تقویت شده توسط برابوس - در آب و هوای نسبتا سرد و برفی کانادا، دلیل دیگری بود که او علاوه بر قدرت و سرعت، به جلب توجه و خاص بودن نیز علاقه ای بی حد و حصر دارد.
 

شایعه ای وجود دارد که می گوید اولین P1 تحویلی در کانادا در واقع به سفارش وی ساخته شده است و از برخی جهات خودرویی منحصر به فرد به شمار می آید. 
به هرحال انتشار تصاویر این P1 سپید رنگ نیز در فضای اینترنت سر و صدای زیادی به پا کرد و توجه بسیاری افراد را به کلکسیون خاص و لوکس جوانی ۲۱ ساله به نام اختصاری M.A جلب کرد ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر