۱۳۹۵ خرداد ۱۷, دوشنبه

ایرج محمدی، زندانی سیاسی کرد که به اتهام «محاربه» به ۱۰ سال زندان و تبعید به زندان زاهدان تبعید شده در اثر شکنجه شدید توانایی بچه دار شدن را از دست داده است ...

ایرج محمدی در اثر شکنجه شدید توانایی بچه دار شدن را از دست داده است
مسئولین زندان تبریز یک زندانی سیاسی این زندان را مورد شکنجه فیزیکی قراردادند به‌طوری‌که کیسه بیضه سمت راست وی پاره گشته است.
به نقل از تارنگار حقوق بشر در ایران، ایرج محمدی، زندانی سیاسی محبوس در زندان تبریز در اثر شکنجه فیزیکی سخت مسئولین زندان تبریز مورد عمل جراحی قرارگرفته و پزشکان مجبور به تخلیه کردن بیضه راست وی گرفتند و وی قادر به داشتن فرزند نخواهد بود.
این زندانی سیاسی که پیش‌تر به علت شکنجه‌های روحی و عدم رعایت اصل تفکیک جرائم توسط مسئولین زندان تبریز دست به اعتصاب زده بود با برخورد شدید و شکنجه فیزیکی راهیِ بیمارستان شد.
این زندانی سیاسی به همین دلیل از روز ۲ خردادماه سال جاری به مرخصی ده‌روزه رفت و در حال حاضر در زندان تبریز ادامه حبس خود را تحمل می‌کند.
ایرج محمدی، زندانی سیاسی کرد که به اتهام «محاربه» به ۱۰ سال زندان و تبعید به زندان زاهدان تبعید می‌شود؛ اما در اقدامی غیرقانونی وی ۳ ماه پیش مجدداً به زندان تبریز تبعید و مورد شکنجه روحی و جسمی قرار می‌گیرد. این زندانی سیاسی به علت سکته مغزی نیازمند مصرف دارو می‌باشد؛ از زمان انتقال وی به زندان تبریز مسئولین جهت فشار بر این زندانی وی را از دسترسی به دارو منع کرده‌اند.
وی در حال گذراندن هشتمین سال از حبس خود می‌باشد؛ اما وضعیت جسمی این زندانی و فشار و شکنجه مسئولین اجازه تحمل ادامه حبس را از وی گرفته است.

 نامه نوشته شده توسط ایرج محمدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر