۱۳۹۵ آبان ۲۲, شنبه

سیاسی نبودی ایرانی که بودی ، سیاسی نبودی انسان که بودی...

نوشتم پدری به خاطر تهیه جهیزیه دخترش کلیه اش را فروخت ؛ گفتی من سیاسی نیستم .
 نوشتم ۵۰% زنان تن فروش متاهل هستند ؛ گفتی من سیاسی نیستم.
 نوشتم ۷۰% جوانان ایران معتاد هستند ؛ گفتی من سیاسی نیستم.
نوشتم سن تن فروشی به زیر ۱۴ سال رسیده ؛ گفتی من سیاسی نیستم.
نوشتم به دختران و پسران در زندانها تجاوز میشود گفتی من سیاسی نیستم .
 نوشتم پاسپورت ایرانی بی ارزش شد ، نامش باعث ننگ شد گفتی من سیاسی نیستم .
 شادی جرم شد ، تجمع بالای ۱۰ نفر غیر مجاز شد ، اسطورهایت عربی شد ،
ورزشکارانت از بدبختی پناهنده شدند ، نخبه هایش به خاطر مدل مو از دانشکاهها اخراج شدند،
صحنه اعدام شد سینما، قیمت شیشه و مواد مخدر شد قیمت قلیان
 باز گفتی ؛ من سیاسی نیستم ..
سیاسی نبودی ایرانی که بودی ، سیاسی نبودی انسان که بودی...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر