۱۳۹۵ آذر ۲, سه‌شنبه

مجرمان به کربلا روند و نخبگان هم به اوین ... !!

شرم بر شما بی حیایان..
 این همه جرم وجنایت واختلاس وکلاهبرداری وتجاوز وقتل می کنید وانتظار دارید شخصی که اصلا بر طبق إثبات تاریخ در مورد محل دفن شدنش اختلاف نظر وجود دارد می خواهید با اشک ریختن برای مظلومیت او گناهان خود را بشویید. 

حسین اگر مظلوم بود که به بهشت رفته پس نگران چه هستید؟ چگونه از این مرده کمک می خواهید؟ آیا در گور او جز مشتی استخوان پوسیده بیشتر است؟ زیارت گور چه کمکی به شما می کند وقتی می دانیم جسد او ارزشی ندارد؟

اگر راه حسین شما آزادگی بود ، آزاده باشید و از دروغ و دزدی این ضحاکان زمان، بر آنها بشورید! مگر نمی گویید که حسین برای آنکه یزید فاسد بود قیام کرده است؟ یک جو از آن داستان آزادگی در تن کدامیک از شماست؟ 
آیا در برابر کشتار و زندانی شدن هموطنانتان قیام کردید؟ آیا در برابر دزدی شیخی چون صادق لاریجانی شورش کردید؟ آیا اگر حسین قصه شما زنده بود علیه امثال خامنه ای و لاریجانی ساکت می ماند؟ 

این چه مذهب جعلی و دروغین است که برای خود ساخته اید که حتی حاضر نیستید به دستورات و پیامهای فرضی امام خودتان عمل نمایید؟ زورتان فقط به بد حجابی زنان و کنسرتها و اقلیتهای دینی رسیده است؟
 این همه دزدی و غارت منابع ملی از تفکیک جنگلها تا فروش خاک ایران و اختلاس و میلیاردها دلار پول خارج شده برای شما مسلم نیست؟ که هست! پس دم از حسین نزنید که حالم از همه شما شیعیان با آن مذهب جعلی که حتی به همان هم عمل نکردید بهم می خورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر