۱۳۹۴ تیر ۱۸, پنجشنبه

کمتر پیش می آید که فردی روحانی اینچنین حقایق اسلام، بویژه صدر اسلام و نیاز جدایی دین از سیاست را بر زبان آورد و بازگو نماید...

شاید این آخوند شیعی عراقی بعد از اینکه کشورش بعلت ادغام دین و سیاست چند پاره شده است به ضرورت جدایی دین از سیاست پی برده و به آن در این نشست پرداخته است.
ایده ای که دیر زمانی است در غرب با ارائه سکولاریسم ( الگوی جدایی نهاد دین از دولت و سیاست ) شروع شده است و به نظر میرسد این تنها راه برون رفت از این فجایح و فلاکت قوانین اسلامی در بین ملل و دول مسلمان نیز خواهد بود.

این لینک کوتاه ۷ دقیقه ای نشان میدهد که حتی در زمان محمد هم حکومت دینی کارکرد نداشته است و نفاق و دو رویی از همان صدر اسلام در مدینه در بین مسلمانان ایجاد شده و شکل گرفته است و شاهد و گواه سخن این روحانی شیعه هم سوره منافقین در مدینه است.
اعراب پیش از اسلام بنده خودشان بودند و در مکه بنده الله شدند و در مدینه بنده حکومت سیاسی محمد که تا به امروز ادامه داشته و امروز مسلمانان بنده ولایت فقیه و یا وهابیت و طالبان و بوکو حرام و داعش می باشند.
البته در پاسخ به انتهای سخنان این روحانی در این کلیپ کوتاه باید گفته شود:
بله پیام و نوید محمد در قران همین بوده است که هر کس از دایره اسلام و مسلمانی خارج است یا باید کشته و یا مسلمان بگردد و یا جزیه بپردازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر