۱۳۹۴ تیر ۱۴, یکشنبه

طنز "پارچه سیاه داعش" ... این فیلم کوتاه حدود ۱ دقیقه ای، حقیقت تلخی‌ را در مورد جوانانی که بر اثر کم آگاهی‌ یا ماجرا جویی، به گروه‌های تروریستی اسلام گرا می‌‌پیوندند، نشان میدهد.

اگر هر فرد مسلمان یا غیر مسلمانی، بدون هیچ گونه غرض ورزی یا تعصب، کتاب قرآن و سلسله‌ دستورات پایه‌ای اسلام را، به زبانی که به آن تسلط داشته، به دقت بخواند، محال است که علاقه اش به انزجار و گریز از اسلام، مبدل نگردد. البته به شرط آنکه دارای وجدان بیدار انسانی‌ نیز باشد!
***
از آنجایی‌ که بسیاری از انسان ها به ده‌ها دلیل، همواره در پی‌ ستایش معبودی سرگردان هستند، پس چه بهتر که به جای خرافات و جعل، راستی‌ و کرامت انسانی‌ را ستایش کند!
چنانچه گردانندگان، دانشمندان و رهبران دینی بخواهند، به طور رسمی‌ پرده از راز "دروغ بودن دین و مذهب" را بگشایند و در ازائ دین فقط، انسانیت و نکویی که در ذات هر انسانی‌ است را، مورد پرورش قرار دهند، بدانسان همگان شاهد رشد و گسترش شگفت انگیز تکامل بشر در سراسر گیتی‌ خواهیم بود.
فراموش نکنید؛ دیر زمانیست تا امروز بشر به خاطر "دین و مذهب گرایی" یا به عبارتی "دروغ‌ گرایی" به قتل می‌رسد! غالباً عامل جنگ‌ها و خونریزی‌ها همین است، که یا در اثر گرایشات مذهبی‌ رخ میدهد یا قدرت‌ها با سؤ استفاده از باور‌های مذهبی‌ ملل، آنها را (برای منافع خود) به راه میاندازند!
*پس رهائی از این گرفتاری دیرین، رهائی از دین و پیوستن به کرامت انسانیست!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر