۱۳۹۴ تیر ۲۸, یکشنبه

بیانیه کانون معلمان در تبعید و بیانیه حزب کمونیست کارگری.. آنجا که مردم از حکومت وحشت دارند ، استبداد است. آنجا که حکومت از مردم وحشت دارد ، آزادی است.. "توماس جفرسون"

یاران، شما که دلبستگی به آزادی ایران دارید به اشتراک بگذارید ..

رژیم اسلامی از تمامی امکانات دولتی برای عدم برگزاری این تجمع استفاده خواهد کرد .
از بستن ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در میدان بهارستان و اخلال و ایجاد پارازیت در آنتن دهی تلفن‌های همراه ، تا مانع ایجاد تجمع اعتراضی شود .
کانون معلمان در تبعید از تمامی رسانه‌های خارج از کشور و بخصوص کانال‌های تلویزیونی ماهواره ای رو به ایران در خواست می نماید که ، تجمع اعتراضی ۳۱ تیر ۱۳۹۴ معلمان در میدان بهارستان مقابل مجلس را هرچه گسترده پوشش خبری دهند .
این پوشش خبری اطلاع رسانی هرچه بیشتر از امروز شروع شده و در روز تجمع اعتراضی از ساعت ۸ صبح به وقت ایران به صورت زنده پوشش داده تا به این صورت مانع برتری اطلاعاتی رژیم اسلامی در ایران شوند.
همانطور که در تجمعات قبلی مشاهده شد ، رژیم اسلامی از تمامی امکانات دولتی برای عدم برگزاری این تجمع استفاده خواهد کرد . از بستن ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در میدان بهارستان و اخلال و ایجاد پارازیت در آنتن دهی تلفن‌های همراه ، تا مانع ایجاد تجمع اعتراضی شود .
تجمع ۳۱ تیر در مقابل مجلس و حضور گسترده معلمان، کارگران ، پرستاران، دانشجویان ، دانش آموزان و خانواده‌ها و همه ی مزد بگیران برای مطالبه حقوق انسانی همه ی مردم ایران
نقطه‌ای تعیین کننده و مرز مشخص مبارزین واقعی و مدعیان پوشالی مبارزه خواهد بود .
حضور و حمایت از تجمع ۳۱ تیر با تمام امکانات در ایران و خارج از ایران ، امتحانی بزرگ و شفاف برای مبارزین واقعی و غیر واقعی است .
کانون معلمان در تبعید آمادگی خود را برای این حضور انسانی، حماسی با تمام توان اعلام می نماید .
کانون معلمان در تبعید انتظار دارد که تمامی صاحبان و مسئولین تلویزیون‌های ماهواره‌ای به عنوان مدعیان مبارزه فرهنگی و اطلاع رسانی علیه جمهوری اسلامی، وارد میدان مبارزه شده و با هماهنگی یکدیگر و حمایت از مردم درون ایران رژیم اسلامی را وادار به عقب نشینی نموده و تا پذیرش خواسته های به حق مردم از پای ننشینند .
توماس جفرسون :
آنجا که مردم از حکومت وحشت دارند ، استبداد است .
آنجا که حکومت از مردم وحشت دارد ، آزادی است .

کانون معلمان در تبعید
تلفن: ۰۰۱۶۴۷۹۵۱۰۶۱۸

Moalem.D.T@Gmail.Com
بیانیه حزب کمونیست کارگری: صورت مساله اساسی جامعه سرنگونی جمهوری اسلامی است
حزب حکمتیست در صف مقدم مبارزات کارگران و مردم بیش از پیش بر برافراشتن پرچم مبارزه برای بهبود شرایط کار و زندگی و مبارزه قاطع برای سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی پافشاری میکند. ما رهبران کارگری ، زنان و جوانان و همه آزادیخواهان و برابری طلبان را برای تحقق این امر به گسترش مبارزه ای همه جانبه در سراسر ایران برای افزایش فوری دستمزدها و تامین فوری معیشت مردم کارگر و زحمتکش، آزادی فوری کلیه زندانیان سیاسی، برای الغای مجازات اعدام، برای جمع کردن بساط سرکوبگران ضد زن در خیابانها، و برای عقب راندن جمهوری اسلامی و سرنگونی آن فرا میخوانیم.
تیر 1394 - ژوئیه 2015 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر