۱۳۹۴ آذر ۱۷, سه‌شنبه

مطلب آرشیوی. این تصویر مربوط به سال 1374 است. مریم میرزاخانی، برنده جایزه فیلدز ریاضیات، نفر سوم از سمت راست در کنار هاشمی رفسنجانی، حدادعادل و نجفی. میرزاخانی و احتمالاً اغلب دیگر دانش آموزان نخبه ای که در این عکس دیده میشوند از ایران مهاجرت کرده اند. این افراد بهمراه بسیاری دیگر از مهاجرین تحصیلکردگان ایرانی از کشور خارج شده اند. و اما آنان که ماندند چه شدند: در زیر بخوانیم... امروز۱۶ آذر و روز دانشجوست. روزی برای یادمان سه دانشجوی جانباخته به نامهای شریعت رضوی، احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا است که در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ توسط ماموران در دانشگاه کشته شدند.

مطلب آرشیوی. این تصویر مربوط به سال 1374 است. مریم میرزاخانی، برنده جایزه فیلدز ریاضیات، نفر سوم از سمت راست در کنار هاشمی رفسنجانی، حدادعادل و نجفی.
میرزاخانی و احتمالاً اغلب دیگر دانش آموزان نخبه ای که در این عکس دیده میشوند از ایران مهاجرت کرده اند. این افراد بهمراه بسیاری دیگر از مهاجرین تحصیلکردگان ایرانی از کشور خارج شده اند.
و اما آنان که ماندند چه شدند: در زیر بخوانیم...

امروز۱۶ آذر و روز دانشجوست. روزی برای یادمان سه دانشجوی جانباخته به نامهای شریعت رضوی، احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا است که در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ توسط ماموران در دانشگاه کشته شدند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر