۱۳۹۴ آذر ۲۸, شنبه

تصویری تکان‌دهنده که پس از سی سال اجازه انتشار یافت (آیا جنگ ۸ ساله نعمت بود؟) اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشر شده و از آن به عنوان عکسی یاد می‌کنند که پس از سی سال مجوز انتشار پیدا کرده است. عکسی از پیکر رزمندگانی که در یک عملیات جان فدا کردند. نام و سال عملیات مشخص نیست. یادشان گرامی پی‌نوشت: ● خمینی: «جنگ برای ما نعمت است». ●خامنه‌ای: «جنگ نعمتی الهی بود». محسن رضائی: «اگر جنگ را ادامه نمی‌دادیم، حکومت و انقلاب تثبیت نمی‌شد. آن‌هایی که می‌گویند شش سال از ۸ سال جنگ بیهوده بود و سال‌های جنگ را ۶ و ۲ توصیف می‌کنند، باید بدانند که اگر به جنگ پایان می‌دادیم حکومت اسلامی و انقلاب از بین رفته بود».

تصویری تکان‌دهنده که پس از سی سال اجازه انتشار یافت
(آیا جنگ ۸ ساله نعمت بود؟)
اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشر شده و از آن به عنوان عکسی یاد می‌کنند که پس از سی سال مجوز انتشار پیدا کرده است. عکسی از پیکر رزمندگانی که در یک عملیات جان فدا کردند. نام و سال عملیات مشخص نیست.
یادشان گرامی
پی‌نوشت:
● خمینی: «جنگ برای ما نعمت است».
●خامنه‌ای: «جنگ نعمتی الهی بود».
محسن رضائی: «اگر جنگ را ادامه نمی‌دادیم، حکومت و انقلاب تثبیت نمی‌شد. آن‌هایی که می‌گویند شش سال از ۸ سال جنگ بیهوده بود و سال‌های جنگ را ۶ و ۲ توصیف می‌کنند، باید بدانند که اگر به جنگ پایان می‌دادیم حکومت اسلامی و انقلاب از بین رفته بود».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر