۱۳۹۴ آذر ۲۹, یکشنبه

ما انقلاب نکردیم تا به عقب برگردیم این شعار موقعی در ایران طنین انداخت که حتی بسیاری از مدعیان چپ هم به دستور روس ها زیر عبای آخوند ها جا خوش کرده و در خط امام مشغول مالیدن خشت جهت ساختن کورهء جهنمی بودند که قراربود نسل های آتی را بسوزاند ! زنان ایران در آن سال بی دفاع رها شدند تا زیر نعلین ارتجاع آخوندی له شوند . وقتی پشت سرمان را نگاه می کنیم چه می بینیم؟ آیا جز دفتری انباشته از کارنامه بلاهت ، و نادانی و خیانت میراثی از خود به جا گذاشته ایم؟ دریغ و درد که نه اسلام گرایان انقلابی به اسلام تخیلی و فریبنده شان رسیدند و نه لنینیست های روسوفیل توانستند انقلاب پرلتاریایی شان را به ثمر برسانند ! اما در این میان چندین نسل نابود شد ند و همه ارزش ها و آرمانها به لجنزار انحطاطی بی بازگشت فرو غلطیدند. مردم ایران چه مرگشان شده بود؟ چرا به دامن آخوند ها درآویختند؟ چه شده بود که در آن سالها همگی اسلام عزیزشان درد گرفته بود ؟ و روح و فکر و ذهن خودشان را به یاوه های امثال شریعتی و بازرگان و آل احمد و امثال آنها واگذار کرده بودند؟ چه شده بود که ملایی به اسم خمینی در مقام نجات بخش ظاهر شد مدعیان سیاست و فهم و شعور زیر بیرقش سینه زدند و خجالت نکشیدند! محمد جلالی ۲۹ آذر ۱۳۹۴

ما انقلاب نکردیم تا به عقب برگردیم
این شعار موقعی در ایران طنین انداخت که حتی بسیاری از مدعیان چپ هم به دستور روس ها زیر عبای آخوند ها جا خوش کرده و در خط امام مشغول مالیدن خشت جهت ساختن کورهء جهنمی بودند که قراربود نسل های آتی را بسوزاند !
زنان ایران در آن سال بی دفاع رها شدند تا زیر نعلین ارتجاع آخوندی له شوند .
وقتی پشت سرمان را نگاه می کنیم چه می بینیم؟
آیا جز دفتری انباشته از کارنامه بلاهت ، و نادانی و خیانت میراثی از خود به جا گذاشته ایم؟
دریغ و درد که نه اسلام گرایان انقلابی به اسلام تخیلی و فریبنده شان رسیدند و نه لنینیست های روسوفیل توانستند انقلاب پرلتاریایی شان را به ثمر برسانند !
اما در این میان چندین نسل نابود شد ند و همه ارزش ها و آرمانها به لجنزار انحطاطی بی بازگشت فرو غلطیدند.
مردم ایران چه مرگشان شده بود؟ چرا به دامن آخوند ها درآویختند؟
چه شده بود که در آن سالها همگی اسلام عزیزشان درد گرفته بود ؟
و روح و فکر و ذهن خودشان را به یاوه های امثال شریعتی و بازرگان و آل احمد و امثال آنها واگذار کرده بودند؟
چه شده بود که ملایی به اسم خمینی در مقام نجات بخش ظاهر شد مدعیان سیاست و فهم و شعور زیر بیرقش سینه زدند و خجالت نکشیدند!

محمد جلالی
۲۹ آذر ۱۳۹۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر