۱۳۹۴ آذر ۱۹, پنجشنبه

سوره توبه، آیه ۲۸: " ای مومنان مشرکان (غیر مسلمانان) نجس و پلیدند لذا نباید به مسجدالحرمین (شهر مکه) نزدیک و وارد شوند..."!!! شنیدید که مسلمانان مدام می گویند که به باورها و عقاید دینی ما احترام بگذارید، این یکی از همان باور ها و عقاید دینی شان است! کتاب دینی شان من و امثال مرا که دگراندیش هستیم نجس و پلید می نامد و از ورودمان به شهر مکه جلوگیری می کند! بعد من دگراندیش باید به این آیه در کتاب دینی آنان احترام بگذارم و حتی به آنها اجازه دهم به کشور و شهر من کافر، مشرک، نجس و پلید به عنوان توریست، مهاجر و یا پناهنده وارد شوند و من نیز هیچ اعتراضی به این خواست آنها نکنم و نداشته باشم! تصویر زیر از شاهراهی در عربستان گرفته شده است که ورود غیر مسلمانان به شهر مکه را ممنوع اعلام کرده است!

سوره توبه، آیه ۲۸:
" ای مومنان مشرکان (غیر مسلمانان) نجس و پلیدند لذا نباید به مسجدالحرمین (شهر مکه) نزدیک و وارد شوند..."!!!

شنیدید که مسلمانان مدام می گویند که به باورها و عقاید دینی ما احترام بگذارید، این یکی از همان باور ها و عقاید دینی شان است!
کتاب دینی شان من و امثال مرا که دگراندیش هستیم نجس و پلید می نامد و از ورودمان به شهر مکه جلوگیری می کند! بعد من دگراندیش باید به این آیه در کتاب دینی آنان احترام بگذارم و حتی به آنها اجازه دهم به کشور و شهر من کافر، مشرک، نجس و پلید به عنوان توریست، مهاجر و یا پناهنده وارد شوند و من نیز هیچ اعتراضی به این خواست آنها نکنم و نداشته باشم!

تصویر زیر از شاهراهی در عربستان گرفته شده است که ورود غیر مسلمانان به شهر مکه را ممنوع اعلام کرده است!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر