۱۳۹۴ آذر ۲۹, یکشنبه

پرونده سازی برای رضا ملک. رضا ملک معاون تحقیقات وزارت اطلاعات در دوره ی فلاحیان و از مدرسین دانشگاه اطلاعات، به دلیل افشاگری علیه ان دستگاه در سال 80 بازداشت شد.شکنجه علیه همسر سعید امامی و سایر همکاران ملک در ان زمان، او را وا داشت تا علیه همکاران خود دست به افشاگری بزند و به عنوان فردی ناراضی ظاهر شود. همین امر موجب شد تا دستگاه جهنمی اطلاعات که ملک خود از بانیان ان بود ،او را به مدت 13 سال مورد ازار و شکنجه در زندانها و بازداشت گاههای گوناگون قرار بدهد. اما ملک، در زندان نیز ساکت ننشست و از جدی ترین ناراضیان زندانی در دوره ی 13 ساله بود که به مرور حتا علیه اصل ولایت فقیه و شخص خمینی ، زبان به نقد کشید و علیه سایر ارکان حکومت به افشاگری پرداخت.نا سزا گویی علیه حاکمین از کار های روزمره رضا بود و به این لحاظ، گوی سبقت را از همه ی مخالفین جمهوری اسلامی، ربود. او پس از ازادی در صف فعالین مدنی قرار گرفت و از یاران دکتر ملکی و دکتر محمد نوریزاد، در تجمع های شنبه و 2 شنبه ی اعتراضی در برابر زندان اوین و لاستیک دنا بود. اما بازداشت اخیر او صرفا یک توطئه از سوی حفاظت و اطلاعات سپاه(حزب بعث حاکم)به قصد پرونده سازی برای این ناراضی سازش نا پذیر بود که طی 9 روز بازداشت در 2-الف، با توهین و فحاشی های زیاد سعی کردند او را تخریب و وادار به سازش نمایند که موفق نشدند و نمی شوند. رضا ملک ان روز در برابر زندان اوین نبود ،اما سپاه او را در محل دیگر بازداشت و در قفس کرده به اوین اورد و سایر بازداشت شدگان را با او همراه کرد تا برایش پرونده سازی کند و وانمود سازد که او را در برابر اوین بازداشت کرده که البته مطابق قانون،حتا اگر انجا بود، مستحق پیگرد نبود.اینک او اعلام کرده است تا وکیل خود را نبیند، به هیچ خواسته ای تن نمی دهد و زیر بار زور نخواهد رفت.

پرونده سازی برای رضا ملک.
رضا ملک معاون تحقیقات وزارت اطلاعات در دوره ی فلاحیان و از مدرسین دانشگاه اطلاعات، به دلیل افشاگری علیه ان دستگاه در سال 80 بازداشت شد.شکنجه علیه همسر سعید امامی و سایر همکاران ملک در ان زمان، او را وا داشت تا علیه همکاران خود دست به افشاگری بزند و به عنوان فردی ناراضی ظاهر شود.
همین امر موجب شد تا دستگاه جهنمی اطلاعات که ملک خود از بانیان ان بود ،او را به مدت 13 سال مورد ازار و شکنجه در زندانها و بازداشت گاههای گوناگون قرار بدهد.
اما ملک، در زندان نیز ساکت ننشست و از جدی ترین ناراضیان زندانی در دوره ی 13 ساله بود که به مرور حتا علیه اصل ولایت فقیه و شخص خمینی ، زبان به نقد کشید و علیه سایر ارکان حکومت به افشاگری پرداخت.نا سزا گویی علیه حاکمین از کار های روزمره رضا بود و به این لحاظ، گوی سبقت را از همه ی مخالفین جمهوری اسلامی، ربود.
او پس از ازادی در صف فعالین مدنی قرار گرفت و از یاران دکتر ملکی و دکتر محمد نوریزاد، در تجمع های شنبه و 2 شنبه ی اعتراضی در برابر زندان اوین و لاستیک دنا بود.
اما بازداشت اخیر او صرفا یک توطئه از سوی حفاظت و اطلاعات سپاه(حزب بعث حاکم)به قصد پرونده سازی برای این ناراضی سازش نا پذیر بود که طی 9 روز بازداشت در 2-الف، با توهین و فحاشی های زیاد سعی کردند او را تخریب و وادار به سازش نمایند که موفق نشدند و نمی شوند.
رضا ملک ان روز در برابر زندان اوین نبود ،اما سپاه او را در محل دیگر بازداشت و در قفس کرده به اوین اورد و سایر بازداشت شدگان را با او همراه کرد تا برایش پرونده سازی کند و وانمود سازد که او را در برابر اوین بازداشت کرده که البته مطابق قانون،حتا اگر انجا بود، مستحق پیگرد نبود.اینک او اعلام کرده است تا وکیل خود را نبیند، به هیچ خواسته ای تن نمی دهد و زیر بار زور نخواهد رفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر