۱۳۹۴ اسفند ۴, سه‌شنبه

"صدای نعلين آخوندها از صدای چکمه نظاميان خطرناک تر است و در صورت به قدرت رسيدن آخوندها، شما خودتان نخستين قربانيان آن ها خواهيد بود. "


زنده یاد دکتر شاپور بختيار در ۱۵ دیماه ۱۳۵۷ خطاب به روزنامه نگاران و البته به همه ملت ایران چنین گفت:
"درباره من، هرچه می خواهيد بنويسيد و انتقاد کنيد. از سوی من اعتراضی نخواهيد شنيد. اما آن حرفی را که در آغاز بحث گفتم فراموش نکنيد صدای نعلين آخوندها از صدای چکمه نظاميان خطرناک تر است و در صورت به قدرت رسيدن آخوندها، شما خودتان نخستين قربانيان آن ها خواهيد بود. "

امروز بیش از ۳۷ سال از این سخن آگاهانه و خردورزانه او می گذرد.
حال پرسش این است که چند درصد از آنهایی که پای صندق های رای برای انتخاب حکومت جمهوری اسلامی رفته بودند این سخن را شنیده بودند و در آن تامل و اندیشیده بودند!؟
انگشت شمار بودند زیرا از آمار بالای ۹۰ و چند درصدی نسل دیروز که به برقراری حکومت جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ رای " آری " دادند نشان میدهد که اکثریت ایرانیان نسل دیروز توجه ای به این سخن تاریخی، سرنوشت ساز و مهم زنده یاد شاپور بختیار نکردند!!!

۳۷ سال از گذشت حکومت نعلین پوش جمهوری اسلامی نشان داد که حق با شاپور بختیار بود و اکثریت بالای ۹۰٪ ایرانیانی که به حکومت نظام اسلامی رای مثبت دادند در اشتباه و گمراهی کامل بسر می بردند. پس همیشه اکثریت عام درست نمی گویند و درست هم نمی اندیشیند.
حال پرسش های دیگر این است که:
امروز و نسل امروز چطور!؟
آیا نسل امروز از این اشتباه نسل گمراه و ناآگاه دیروز و پیش از خود چه درس عبرتی گرفته است!؟
آیا نسل امروز با چشمان و گوش های خود ندیده و نشنیده است که در طی این دوران ۳۷ ساله با هر سیرک انتخاباتی که در ایران بر پا شده است چه به روز ایران و ایرانی آمده است!؟

آیا با گوشت و پوست و استخوان خود حس نکرده اند که از این انتخابات مهندسی شده نظام ملایان حق و حقوق مدنی و یا شهروندی برای ایرانیان خارج نخواهد شد!؟
آیا متوجه نشده اند که این ضحاک زمان با عربده کشان، قداره بندان و چاقوکشان زیر دستش فقط در پی سلطه گری و دزدیدن رای ایرانیان برای نمایش های بین المللی خود است!؟

آیا نسل امروز هم همانند نسل دیروز در گمراهی و ناآگاهی غوطه ور است و توان دیدن چهره مرگبار این حکومت متجاوز دینی را ندارد!؟
پاسخ این پرسش ها را در روز ۷ اسفند باید دید و دریافت کرد.
باید دید در روز انتخابات مهندسی شده ۷ اسفند امسال چند درصد از نسل امروز همانند نسل دیروز در گمراهی و ناآگاهی بسر میبرند و در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد!

در ضمن از همه تقاضا دارم که این فیلم مستند " ۳۷ روز " را ببینید بویژه شمایی که نسل جوان ایران هستید.
https://www.youtube.com/watch?v=RjrHr3Q-BaQ&feature=youtu.be 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر