۱۳۹۴ اسفند ۵, چهارشنبه

تاریخ تکرار می شود و ایرانیان بار دیگر در دو راهی انتخابات هستند. اینکه پای صندوق بروند و موجب شادی رفسنجانی و خامنه ای شوند و یا اینکه پای صندوق نروند و به جهانیان ثابت کنند که دیگر این نظام نخ نما و دار و دسته عقب مانده اش را نمی خواهند. با دوام جمهوری اسلامی تفاوتی چندانی ندارد که مثلا آیت الله چماق به خبرگان برسد و یا آیت الله باتوم. حالا ممکن است شما بخواهید به باتوم رأی بدهید چون زیبا تر است و وعده هایی نو داده است! همچنین در اصطبل بهارستان ممکن است شما به حاج شکم رأی بدهید و یا حاج پشمک. البته شاید از پشمک خسته باشید و حاج شکم را انتخاب کنید ، اما براستی برای خامنه ای چیزی که مهم است شما نیستید، شما مزاحمید! شما فقط مهره ای هستید که قرار است دوباره به نظام « آری » بگوید!

تاریخ تکرار می شود و ایرانیان بار دیگر در دو راهی انتخابات هستند. اینکه پای صندوق بروند و موجب شادی رفسنجانی و خامنه ای شوند و یا اینکه پای صندوق نروند و به جهانیان ثابت کنند که دیگر این نظام نخ نما و دار و دسته عقب مانده اش را نمی خواهند.
با دوام جمهوری اسلامی تفاوتی چندانی ندارد که مثلا آیت الله چماق به خبرگان برسد و یا آیت الله باتوم. حالا ممکن است شما بخواهید به باتوم رأی بدهید چون زیبا تر است و وعده هایی نو داده است!
 

همچنین در اصطبل بهارستان ممکن است شما به حاج شکم رأی بدهید و یا حاج پشمک. البته شاید از پشمک خسته باشید و حاج شکم را انتخاب کنید ، اما براستی برای خامنه ای چیزی که مهم است شما نیستید، شما مزاحمید! شما فقط مهره ای هستید که قرار است دوباره به نظام « آری » بگوید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر