۱۳۹۴ اسفند ۵, چهارشنبه

هموطن .. بدان که با شرکت در انتخابات در تمام جنایتهای رژیم از جمله به خاک و خون کشیدن مردم و بچه های سوری شریک هستی ...

یکی از مسائلی که باعث میشه همه ایرانیان فریب بخورند تقلیده که از آخوندها به ملت ما منتقل شده . ملت هیچ حرکتی نمیکنن و فقط چشم دوختن به دهن سیاسیون که چی میگن تا همون رو سرمشق کارشون قرار بدن .
مثل انتخاب میان بد و بدتر و در این نمایش انتخابات هم که میبینید .نداشتن سواد سیاسی و تقلید ایران رو به این روز نشانده .ملت ما نمیداند نقش احزاب مردمی چه بود که توسط نظام آخوندی از میان برداشته شد و دیگر حق فعالیت به احزاب مردمی را نمیدهند و چرا احزاب وابسته به نظام را جایگزین ان کردند ؟

در نظام آخوندی هیچ آخوندی با آخوند دیگر مخالف نیست روحانی و خامنه ای و خاتمی تنها یک هدف دارن و ان هم حفظ قدرت .با هر روشی قدرت رو میخوان حفظ کنن .
اینها با اینکار خواستن یک رقابت ایجاد کنن تا ملت رو به وجد بیارن و آنها رو پای صندوقها بکشن . کاری کردن که شما بگید اگر ما شرکت نکنیم فلانی رای میاره و ما بدبخت تر میشیم و به همان بدبختی خودتون قانع بشید .
اگر ۸۸ احمدی نژاد نمی آمد هیچوقت نظام برگ برنده ای نداشت .احمدی نژاد برگ برنده نظام بود . ملت رو با احمدی نژادها به مرگ میگیرند تا با روحانیها به تب قانع بشن .
امروز روحانی شد عزیز ملت .چرا ؟؟؟ چون توافق انجام داد .اما این رو فراموش میکنیم نظام جز توافق راه دیگری نداشت .
آیا وعده های روحانی تنها توافق بود ؟؟؟ اگر روحانی نمیتواند بدون اجازه رهبر کاری انجام دهد چطور توافق کرد ؟؟؟ چرا نمیتواند کارهای دیگری انجام دهد ؟؟؟ مشکل ملت ما این است که بسیار زود باور هستند و هیچوقت اندیشه نمیکنند .
آخوندها میدانند ایرانیان سواد سیاسی ندارند و هر چیزی را که میشنوند میپذیرند پس اینگونه فریبتان میدهند. آنها با استفاده از سیستم غربال گری از مهره های نظام کاندیدها را انتخاب و هر که را که توانایی رساندن نظام به اهدافش را دارد تایید میکنند .
تمام کاندیدها به نوعی وابسته به نظام هستند . کرسیها را تنها یک جناح در اختیار میگیرد تا هرچه را بخواهند تصویب کنند .مانند ازدواج با فرزند خوانده و و و و . اگر احزاب مردمی اجازه فعالیت داشت کرسیها بین احزاب تقسیم میشد اما ۳۷ سال است که کرسیها تنها دست نظام دیکتاتوری است .

آیا انتخابات اینجا معنی دارد ؟؟؟ این را بدانید اگر در این نمایش شرکت کنید در تمام جنایتهای رژیم شریک هستید و با دست خودتان آینده خود و عزیزانتان را تباه میکنید . سالهاست ملت اشتباه میکنند و از یک سوراخ نیش میخورند .خواهش من از شما این است .عاقل باشید .سواد سیاسی بیاموزید و از دیگران تقلید نکنید تا بیش از این سواری به آخوند و ملای مفتخور ندهیم ...



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر