۱۳۹۴ اسفند ۲, یکشنبه

آفریدگار یا خالق چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ...

آفریدگار یا خالق چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ....
این ویدئو رو لطف کنید عزیزان دیندار و بیدین حتما حتما ببینید..
[ اگر حوصله جزئیات علمیش رو ندارید به دقیقه 29:40 برید جاییکه میگه در ریاضیات...]



***********************************************
ما با اطلاعات امروزمون نمی تونیم ادعایی در مورد اون نیروی برتر یا سوپر پاوری که در زمان صفر ِ بوجود آمدن عالم یا کائنات وجود داشته، داشته باشیم.. جوابی نداریم..
پس صحیح ترین و منطقی ترین و قابل قبول ترین نظریه علمی درباره آفرینش اینست که بگوئیم چه مشاهده می کنیم و چه چیز را نمیدانیم .. !
و اینکه شاید خالقی وجود داشته باشه ؛ ولی مطمئنا اون خدای ادیان ابراهیمی (یهود، مسیحیت، اسلام و زیرشاخه های جدیدشون!) نیست.. خدای دخالتگری که احیانا باهاش حرف می زنید! ازش می ترسید، توقع بخشش و حل مشکلاتتون و مرتفع ساختن سختی هاتون! رو دارید.. چنین خدایی از لحاظ منطقی مطلقا رد میشه..

چون اساس درک و برداشت ما از هرچیز، قوه عاقله و علم و منطق ماست.. و قرار نیست چون پیشینیان ما چه چیزی دوست داشتند و چه فکر می کردند ما هم همونطور قبول کنیم و خرد ارزشمندمون رو ببوسیم بگذاریم کنار ..!!

بزرگترین دلیل فهم نادرست پیشینیان مون و اینکه چرا مغفول واقع شدند، پیامبران دروغینی بودند که موفق شدند افکار و خواسته هاشون رو به همگان بقبولانند و مسلط باقی بمانند.. ولی امروزه میدانیم که :

- ابراهیم (چون اولین بوده) یا نادان بوده یا شیاد یا که مجبور بوده به اقتضای موقعیتش و برای کنترل اوضاع، موضوع خدای آفریدگار دخالتگر در سرنوشت انسان رو اختراع کنه ..

- موسی به احتمال زیاد شیاد بوده که از ابراهیم و افسانه های یونان الهام گرفته و اولین دین توحیدی رو اختراع کرده .. البته باز میشه احتمال اینرو هم میدیم که اونهم بنوعی مجبور بوده و قصد قدرت طلبی و انتفاع نداشته ..

- عیسی چون دنبال عافیت طلبی نبوده احتمالا فیلسوفی بوده که می خواسته موثر و سازنده باشه.. از دین موسی استفاده مثبت کنه .. همه با هم مهربان باشند و به درستی و نیکی عمل کنند و چه و چه ..

- محمد صددرصد شیاد بوده و به قصد انتفاع شخصی و قدرت طلبی و هزار بیماری شخصیتی دیگه، با کپی های لازم از موسی و عیسی و اختراعات و بدایع خودش! و با خشونت به تولید دین جدید پرداخته ..!!

در پایان از شعر آخر ویدئو هم لذت ببرید و ویدئوهای دیگر ایشون رو هم توصیه می کنم و خواهش میکنم ببینید ...!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر