۱۳۹۴ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

درواقع خامنه ای ابله با دیدار و تشکر از برادران تروریست و قاچاقچی سپاه، نهایت ضعف شخصیتی و حقارت و بیچارگی خودش رو به نمایش گذاشت .. ولی کو چشم باز و بینا ؟؟؟؟؟؟؟ ...!

جمهوری اسلامی از هیچ رویدادی به اندازه تحقیر امریکا خوشحال نمی‌شود و این خوشحالی را نه تنها کتمان نمی‌کند، بلکه در همان زمانی که محمدجواد ظریف، دست‌های جان کری را به گرمی می‌فشارد، علی خامنه‌ای از سپاهیان بازداشت‌کننده تفنگداران امریکایی تجلیل می‌کند!
 برای بیت “رهبر معظم دجال” اما توافق و برجام، مذاکرات ژنو وین، چیزی بیشتر از “کف روی آب” در روابط تهران و واشینگتن نیست؛ و بنیان بر تلاش برای تحقیر امریکا بنا شده است.
این “تحقیر” البته تنها به مقام‌های مسوول امریکا محدود نیست. پرچم هر کشور، نشان و نماد تمام مردمانش است؛ در “حکومت ولایی” اما آتش زدن و لگدمال کردن پرچم ایالات متحده و حتی پوشاندن آن بر تن حیوانات، به آیین دیرپایی تبدیل شده که برکات فراوانی هم دارد! از وام و مقام و موقعیت شغلی بگیر تا هر آن چیزهایی که در زیر میز رد و بدل می‌شود..
دیکتاتوری اسلامی و به قول احمدی‌نژاد، “برادران قاچاقچی” سپاه، نه تنها برای دشمنان خارجی بلکه برای سرکوب داخلی مخالفان نیز از حربه “تحقیر” استفاده می‌کند ؛ آن‌چنانکه با پوشاندن لباس زنانه بر مجید توکلی نازنین و انتشار تصاویر آن، به گمان‌شان وی را تحقیر کردند؛ در باورشان که لباس زنانه، نماد تحقیرشدن است !!
در سوی مقابل، اما همین “امریکای جنایتکار” با وجود سردی و یخ‌زدگی روابط سیاسی با حکومت ایران، چه در زمان جمهوری‌خواهان و چه دموکرات‌ها، هیچگاه “مردم ایران” را با “حکومت جمهوری اسلامی” هم‌سنگ قرار ندادند و جمع نزدند؛ بارها گفتند که مردم ایران سزاوار حکومت و زندگی بهتری هستند؛ دشمنی هم کردند اما مردمی را تحقیر نکردند..
به مردم ایران توهینی روا نداشتند بلکه عید نوروز را نیز با بهترین آرزوها شادباش گفتند؛ بر طبق برخی آمارها بیش از هفت‌صد هزار ایرانی در امریکا زندگی می‌کنند و امریکاییان نه تنها خدمات اجتماعی، دانشگاهی بلکه برخی از مناصب حساس کشورشان را نیز به ایرانیان سپرده‌اند.. !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر