۱۳۹۴ اسفند ۲, یکشنبه

گزارشی تکان دهنده از فاجعه انسانی در زندان وکیل اباد مشهد ...


بنا به گزارش رسیده به خبرگزاری قاصدان آزادی از زندان وکیل آباد مشهد فاجعه انسانی در این زندان در شرف وقوع است . طبق گزارشی که به دست ما رسیده فجایعی در این زندان جریان دارد که رژیم ولایت فقیه مانع از اطلاع عموم از وضعیت آنان شده و زندانیان از کمترین حقوق انسانی برخوردار نیستند . متن کامل گزارش تکان دهنده در زیر از نظرتان میگذرد :
زندانیان به اجبار وادار می شوند که در اغاز روز به حیاط زندان مراجعه کنند و با وجود بارندگی یا هوای سرد در هوای آزاد اقامت داشته باشند.
بطوریکه اگر برف بیاید یک پتوی نازک دولتی به زیر خود میندازند و یک پتو(اگر بتوانند تهیه کنند)را به عنوان رو انداز استفاده می کنند.و گاها اتفاق افتاده است که در آغاز روز از شدت بیخوابی در حیاط زیر بارش برف به خواب رفته باشند و وقتی بیدار شده اند دیده اند که زیر برفی که روی آنها قرار گرفته است از خواب بیدار میشوند.
مسوولین زندان از زندانیان به عنوان برده استفاده میکنند و هرکدام خدمتکاری انتخاب کرده اند و به او دستور میدهند.
روانشناسان بندهای مشاوره با زندانیان بدترین رفتارها را دارند واز حساب پس دادن معافند و طوری شده است که جان زندانیان برایشان هیچ اهمیتی ندارد.
بند 6-1 قتلگاه است.قطع عضو در زندان انجام میشود و شلاق زدن به صورت حد جلوی چشم دیگر زندانیان در ورزشگاه زندان "سالن کشتی"به صورت هر3 روز یکبار انجام میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر