۱۳۹۵ مرداد ۱۱, دوشنبه

فروپاشی تند رژیم اسلامی هم اکنون به خوبی دیده می شود که پایه های رژیم اسلامی به خوبی لرزان و در حال فرو پاشی است. روزی نیست که فردی از درون حکومت بلند نشود و با وجود حکومت نظامی و آدم کشی علنی رژَیم پرده ها را ندرد و از فساد و جنایات رژَیم و فروپاشی سریع آن سخن نگوید. گفتار خانم فائزه رفسنجانی و اعترافات ملا ناطق نوری که از بنیان گذاران این رژَیم بوده ویا حملات جانانه صادق زیبا کلام به رژیم اسلامی، گویای این حقیقت است . حقیقتی که ما مدتها است از دهان افراد کوچه و بازار و درون اتوبوس و تاکسی در هر شهر و بخش کشورمان می شنویم و می دانیم که طشت رسوائی رژیم از مدتها پیش به زمین خورده و دیگر امیدی به بقای رژیم در حال موت اسلامی نیست.

فروپاشی تند رژیم اسلامی
هم اکنون به خوبی دیده می شود که پایه های رژیم اسلامی به خوبی لرزان و در حال فرو پاشی است. روزی نیست که فردی از درون حکومت بلند نشود و با وجود حکومت نظامی و آدم کشی علنی رژَیم پرده ها را ندرد و از فساد و جنایات رژَیم و فروپاشی سریع آن سخن نگوید.
گفتار خانم فائزه رفسنجانی و اعترافات ملا ناطق نوری که از بنیان گذاران این رژَیم بوده ویا حملات جانانه صادق زیبا کلام به رژیم اسلامی، گویای این حقیقت است .
حقیقتی که ما مدتها است از دهان افراد کوچه و بازار و درون اتوبوس و تاکسی در هر شهر و بخش کشورمان می شنویم و می دانیم که طشت رسوائی رژیم از مدتها پیش به زمین خورده و دیگر امیدی به بقای رژیم در حال موت اسلامی نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر