۱۳۹۵ مرداد ۲۰, چهارشنبه

جنایتکار اصلی «احمد خمینی» است رضا حقیقت‌نژاد: «فایل صوتی دیدار منتظری با هیات مرگ تابستان۶۷ (پورمحمدی، رئیسی، نیری و اشراقی) نشان میدهد جنایتکار اصلی احمد خمینی ست.

 نشان می دهد سلطه احمد خمینی - که اعتقاد داشته همه سمپات های مجاهدین خلق را باید اعدام کرد- بر بیت پدر چنان بوده که منتظری به عنوان قائم مقام رهبری اجازه دیدار ۱۰ دقیقه ای با روح الله خمینی را نداشته است.

نشان می دهد علی خامنه ای هم در جریان کشتار بوده و می دانسته که قرار است برای رفع و رجوع کشتار کلک بزنند. نشان می دهد موسوی اردبیلی، مرجع تقلید اصلاح طلب با بی عرضگی خودش را کنار کشیده و به تعبیر منتظری مرده شورش را ببرند که بعد از جنایت هم دنباله روی دروغ ها بوده است. 
نشان می دهد زن آبستن را در اصفهان اعدام کرده اند، دختران را اعدام کرده اند، چانه می زدند که در ماه محرم ۲۰۰ نفر دیگر را اعدام کنند.
 نشان می دهد از اذان صبح تا شب هنگام می رفتند تا دستور خمینی برای آدم کشتن را اجرا کنند. نشان می دهد چرا علی خمینی، پسر احمد خمینی هنوز بر سر موضع پدر ایستاده و خشمگین می شود از بازشدن پرونده ۶۷. 

نشان می دهد جنایتکارانی چون پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت تدبیر و رئیسی، کاندیدای رهبری آینده، بعد از کشتار آن همه آدم ادعا می کنند جلوی تندروی را گرفته اند و می گفتند اگر ما نبودیم، کشتار سه برابر می شد و احتمالا مدال بنفش اعتدال هم می خواسته اند - که بعدا بعضا گرفتند- . 
پرونده مفتوح ۶۷ تنها یک نمونه از جنایت سه دهه گذشته است. منتظری چند تا را می گوید، اموال را مصادره کردند، سپاه هر جا را خواست گرفت، می گوید اعدام های پس از انقلاب را با اعدام های شاه مقایسه کنید، از رفتارهای لاجوردی در زندان را می گوید و ...، تابستان ۶۷ لحظه عود جذام جمهوری اسلامی است، سیاه و عمیق.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر