۱۳۹۵ مرداد ۲۳, شنبه

زندانی سیاسی گلرخ ایرایی (ابراهیمی) در تماسی از طرف اطلاعات بد نام آخوندی در آمل تهدید شد که در صورت هر گونه مصاحبه با رسانه‌ها، برای وی پرونده جدیدی ساخته خواهد شد.این زندانی سیاسی در شهریور امسال به همراه همسرش آرش صادقی دستگیر و به اتهام توهین به مقدسات و تبلیغ علیه نظام محکوم به شش سال حبس شد. لازم به توضیح است که وی هنگام دادگاه به علت بیماری در بیمارستان بستری بود و وکیل وی زهرا مینویی مدارک پزشکی وی را در بیدادگاه به دژخیم صلواتی داده بود اما این دژخیم بدون شنیدن دفاعیات وی، او را به شش سال زندان محکوم کرد.


زندانی سیاسی گلرخ ایرایی (ابراهیمی) در تماسی از طرف اطلاعات بد نام آخوندی در آمل تهدید شد که در صورت هر گونه مصاحبه با رسانه‌ها، برای وی پرونده جدیدی ساخته خواهد شد.این زندانی سیاسی در شهریور امسال به همراه همسرش آرش صادقی دستگیر و به اتهام توهین به مقدسات و تبلیغ علیه نظام محکوم به شش سال حبس شد.
لازم به توضیح است که وی هنگام دادگاه به علت بیماری در بیمارستان بستری بود و وکیل وی زهرا مینویی مدارک پزشکی وی را در بیدادگاه به دژخیم صلواتی داده بود اما این دژخیم بدون شنیدن دفاعیات وی، او را به شش سال زندان محکوم کرد.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر