۱۳۹۵ مرداد ۲۴, یکشنبه

آقای علم الهدی گفته است: “کنار گنبد امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار شود، این خلاف حیثیت و هویت این شهر است، تو کنسرت می‌خواهی، مشهدی نباش، برو یک شهر دیگر زندگی کن.”

قبر امام عربی در خراسان است و به برکت خرافات امت نادان میلیاردها تومان پول به جیب آخوند ریخته شده و می شود. بازاری هم اطراف این دم و دستگاه مرگ آلود و غم زده درست شده که کاسبانش انواع کالای بی کیفیت را به چند برابر بها به همین امت خرافی می فروشند. 

بازار مکاره ایست این مشهد! البته آخوندها و کاسبان حرم که جیبشان از حماقت ملت مرده پرست پر شده است همواره بر این خرافات تاکید دارند؛ چرا که هرچه دارند از همین محرم و صفر است! 
کسی نیست که بگوید قبر چیست جز خاک جسدی مرده؟ مگر می توان از مرده و خاک ناتوان درخواست نمود و با زیارت قبر ، به فضیلت و یا شفاعتی رسید؟
 

در کنار این بازار مکاره ، فاحشه ها و زنان صیغه ای هم در حال کسب و کارند . فحشای اسلامی که بسیار هم از سوی زائران عرب مورد استقبال قرار گرفته و اعراب خاورمیانه هنگام زیارت سری هم به کنیزان و صیغه های ایرانی می زنند! 

بعد هم ما را مسخره می کنند که در ایران فحشا و خود فروشی شغلی رسمی است! این است انسانیت وعده داده شده خمینی و ایران مترقی! تمدن ایرانی امروز به صیغه و نذر درون ضریح دلخوش است؛ چیز دیگری هم مگر دارد؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر