۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

علوم روانشناسی و مغز و اعصاب براحتی آشکار کرده اند که همه اعتقادات و عواطف ایمانی، تنها و تنها در مغز شکل می گیرد و هیچکدام مصداق خارجی و متافیزیکی ندارند.. بعبارتی اگر کسی به خدا یا روح اعتقاد دارد این فقط ساخته و پرداخته "مغز" اوست..!

من انسانم.. تمام خداها رو من ساختم.. ولی من خودم خدا نیستم..
 

خدایان رو ساختم چون گاهی اوقات می ترسیدم و تنها بودم
گاهی اوقات غمگین بودم
گاهی اوقات هیبت زده و شگفت زده بودم
هنوز جوابهایی رو نمیدونستم
جواب هایی که شدیدا دنبالشون بودم
ولی بیشتر از همه زمانی بود که میخواستم دیگران رو کنترل کنم!
و به نسبت کارهای دیگه؛ "ساختن خدا" از همه چیز موثرتر بود!
من انسانم ..
شاید خداها لزوما شیطانی نباشند 

اما انسانیت داره رشد میکنه
و زمانش رسیده که افکار بچه گانه رو کنار بگذاریم ..!


(لطفا با دقت و بدون پیشداوری به این ویدئو خوب نگاه کنید و بعد فقط اندیشه کنید..!)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر