۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۵, جمعه

بازاریابی دین ... !!

" فوت و فن یک بازاریابی موفق این است که مخاطبانتان را به گونه ای وادار سازید( مورد هدف قرار دهید ) که احساس کنند بدون داشتن ( خریدن ) محصولات شما ناقصند( نیازمندند، کمبود دارند، کامل نیستند ).
درست در همین جاست که یکی از رازهای موفقیت دین نهفته است. "
مایکل شرلوک

بیش از هزاران سال است که شیادان دین فروش، افسانه ها و خرافات دین و مذهب را در زر ورق های گوناگون، رنگین و فریبنده ای به ما فروخته اند و ما نیز با بستن چشم خرد این خرافات و دروغ های پوچ و بی پایه و اساس را بدون نگاه کردن درست و شکاکانه به محتویات داخل آنها، خریدارشان بوده ایم!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر