۱۳۹۴ خرداد ۸, جمعه

"واق واق کردن باورنکردنی مسلمانان هنگام زیارت در یکی‌ از کشور‌های اسلامی" ... !!!!!!!!

خجالت نمیکشی ، نه واقعا خجالت نمیکشی؟
با دیدن "واق واق کردن باورنکردنی مسلمانان هنگام زیارت در یکی‌ از کشور‌های اسلامی" و همچنین دیدن "تصاویر نمونه‌های وطنی این پدیده" می‌بایست از صادق زیبا کلام و دیگر یاران خمینی پرسید خجالت نمیکشید، نه واقعا خجالت نمیکشید؟

زیبا کلام که در یکی‌ از مصاحبه‌های خود با افتخار اعتراف کرده در زمان پهلوی به همراه دوست خود ناصر اعلامیه‌های امامش در انتقاد از مراسم جشن های ۲۵۰۰ ساله را پخش می‌کرده و بازجویش در زندان به او گفته بود: "خجالت نمیکشی ، نه واقعا خجالت نمیکشی؟"
اما اکنون پس از سالها به جای اینکه از کرده خود پشیمان باشد، در فکر فرو رفته که چه کسی‌ او را لو داده!
به جای اینکه از کرده خود پشیمان باشد می‌گوید: "من يك موی محمدبن عبدالله را به ۱۰۰ تا كوروش، داريوش، خشايار، تخت جمشيد و ايــــــــــــــــــــــــــــــران و گذشته آن نمی دهم"
به جای اینکه شرمسار باشد و سرش را به دیوار بکوبد، دشمنی خود را با یکی‌ از آیین‌های باستانی ایرانی‌ به صراحت بیان می‌کند و میگوید: من از چهارشنبه سوری متنفرم!
و باز هم به جای شرمندگی و سکوت اختیار کردن، در رکاب هاشمی‌ رفسنجانی‌ مردم را به پای صندوق های رای دعوت می‌کند، به دستبوسی خامنه‌ای میرود و همچنین پیشنهاد ابلهانه «اهدای جایزه نوبل» به علی‌ مطهری «زن ستیز» را در نامه‌ای به «سفیر سوئد» مطرح مینماید!
آری او مانند دیگر یاران اصلاح طلبش از مراسم ایرانی‌ متنفر است، اما مراسم عربی‌ را می‌پرستد و یکی‌ از پهن کنندگان فرش قرمز برای خمینی و و یکی‌ از عوامل نابودی ایران و فرهنگ ایرانی‌ است.

خجالت نمیکشید، نه واقعا خجالت نمیکشید؟ ميليارد ها دلار هم براى اون گور خمينى خرج كنيد و تصاويرش را منتشر كنيد نمى توانيد ننگ حمايت از اين موجود خبيث تاريخ را از دامان خود پاك نماييد!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر