۱۳۹۵ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

حجاب یکی از ارکان اسلام و حکومت اسلامی ایران است. کسی که با حجاب مشکل داشته باشد یعنی با اسلام مشکل دارد. پس این هفت هزار اوباش کارشان قابل توجیه می باشد! اسلام بزرگترین مانع دستیابی ما به دموکراسی است و خوشبختانه رژیم اسلامی با تمام توان تلاش می کند که این واقعیت را به مردم اثبات می کند. وظیفه این هزاران نیروی مخلص هم صرفا حجاب نیست. اینها همان لمپن های دوره شعبان بی مخ و یا لباس شخصی های خودمان هستند که برای سرکوب آماده شده اند. حکومت اسلامی ایران دارد کشور را به بهانه حجاب صد در صد امنیتی می کند. 1. شکست تندروهای دزد اختلاسگر در انتخابات های اخیر. 2. گسترش و نفوذ شبکه های اجتماعی فضای مجازی بین مردم. 3. نارضایتی شدید مردم از حکومت. 4. کارشکنی و ایجاد موانع برای دولت اعتدال و مجلس آینده. و ... به هر حال به وجود اینها نیاز است. خوشبختانه بی حجابی در ایران نهادینه شده ... باور ندارید؟ سری به روستاهای دورافتاده بزنید حتی آنجا هم حجاب کشف شد تا چه رسد به شهرها ...

حجاب یکی از ارکان اسلام و حکومت اسلامی ایران است. کسی که با حجاب مشکل داشته باشد یعنی با اسلام مشکل دارد. پس از دید حکومت دیکتاتوری آخوندی در ایران، این هفت هزار اوباش مفتخور هم کارشان قابل توجیه می باشد.. !!
اسلام بزرگترین مانع دستیابی ما به دموکراسی است و خوشبختانه رژیم اسلامی با تمام توان تلاش می کند که این واقعیت را به مردم اثبات می کند.

وظیفه این هزاران نیروی مخلص! هم صرفا حجاب نیست. اینها همان لمپن های دوره شعبان بی مخ و یا لباس شخصی های خودمان هستند که برای سرکوب آماده شده اند. حکومت اسلامی ایران دارد کشور را به بهانه حجاب صد در صد امنیتی می کند.
1. شکست تندروهای دزد اختلاسگر در انتخابات های اخیر.
2. گسترش و نفوذ شبکه های اجتماعی فضای مجازی بین مردم.
3. نارضایتی شدید مردم از حکومت.
4. کارشکنی و ایجاد موانع برای دولت اعتدال و مجلس آینده.
و ...
به هر حال به وجود اینها نیاز است.

خوشبختانه بی حجابی در ایران نهادینه شده ... باور ندارید؟ سری به روستاهای دورافتاده بزنید حتی آنجا هم حجاب کشف شد تا چه رسد به شهرها ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر