۱۳۹۵ فروردین ۲۶, پنجشنبه

قاچاق موادمخدر توسط مجتبی خامنه ای و سپاه پاسداران دیکتاتوری آخوندی ... مجتبی خامنه ای ابر جنایتکاری که دست همه جنایتکاران را از پشت بسته و گوی سبقت را از همگان ربوده است. مزدوران و بله قربان گویان رژیم لعنتی از پاسدار و بسیجی و ارتشی گرفته تا آخوند و رئیس جمهور و اعضاء کابینه آخوندی و آخوندهای بیشمار حاکم بر کشورمان در برابر این آخوندک جلاد و ستمگر سر تعظیم و تکریم فرود می آوردن و کرنش می کنند. به راستی فروکش انسانیت و علو انسانی تا به کجا؟

اگر در ایران اعتیاد، افسردگی، خودکشی، درماندگی، و دزدی و فحشاء دیده می شود نتیجه پخش و گسترش تریاک، هروئین، ماری جوانا، مواد مخدر و ویران کننده دیگر در میان خانه و خانواده ها است 
که در این راه دروازه های ایران به روی کشورهای همسایه باز و کشت خشخاش و پرورش تریاک و ساخت سموم دیگر در افغانستان دهها بار از زمان حکومت طالبان به بعد از برکت خریداری و سرمایه گذاری سپاه جنایتکار پاسداران زیر پوشش مجتبی خامنه ای بیشتر شده است.
پاسداران نه تنها به مسموم کردن، به فساد و تباهی کشاندن و نسل کشی ایرانیان نپرداختند. 

بلکه با قاچاق مواد مخدر به کشورهای دیگر جهانی را در این فرسایش ضد انسانی شریک ساختند.
این فساد و همه گیر شدن اعتیاد به مواد مخدر از برکت لطف پاسداران هم اکنون در بیشتر کشورهای اروپائی دیده می شود و خرید و فروش مواد مخدر علنی است و در میان جامعه به ویژه قشر جوان اروپایی به آسانی دیده می شود. گزارش ار اف فرانسه در این باره است.
 مجتبی خامنه ای ابرجنایتکار قرن ...



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر