۱۳۹۵ فروردین ۱۹, پنجشنبه

ولی فقیه و جانشین پیامبر اسلام (!) با همکاری قوه قضائیه و دولت اعتدال و امید خودش, دوباره رکورد جهانی دیگری را به ثبت رساند.. !!!


عفو بین‌الملل: افزایش ۳۱ درصدی اعدام‌ها در ایران در سال ۲۰۱۵ !

دویچه وله طی گزارشی مینویسد:
" عفو بین‌الملل از اعدام ۹۷۷ نفر در ایران در ۲۰۱۵ خبر داد.
این سازمان شمار اعدام‌ها در جهان در سال ۲۰۱۵ را در ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه و "هشداردهنده" خواند. مجازات اعدام تاکنون از قوانین ۱۰۲ کشور جهان حذف شده است.
سازمان عفو بین‌الملل روز چهارشنبه (۶ آوریل/ ۱۸ فروردین) در گزارش سالانه خود از رشد ۳۱ درصدی اعدام‌ها در ایران در سال ۲۰۱۵ خبر داد. بر اساس گزارش سالانه عفو بین‌الملل در ایران ۹۷۷ نفر در سال ۲۰۱۵ اعدام شده‌اند. این در حالی است که تعداد اعدام ها در سال ۲۰۱۴ در ایران ۷۴۳ نفر بود.
عفو بین‌الملل در گزارش خود اعلام کرده است که اعدام‌ها در سطح جهان در سال ۲۰۱۵ به بالاترین میزان در طول ۲۵ سال گذشته رسیده است. دست‌کم هزار و ۶۳۴ نفر در سال ۲۰۱۵ در سطح جهان اعدام شده‌اند. آماری که این سازمان حقوق بشری آن را "هشداردهنده" می‌خواند.
سلیل شیتی، دبیرکل عفو بین‌الملل، در این باره در بیانیه‌ای اعلام کرد که "افزایش تعداد اعدام‌ها در سال گذشته عمیقا ناراحت‌کننده است." او گفت: «در طول ۲۵ سال گذشته هیچ‌گاه این تعداد اعدام در کشورهای جهان انجام نشده بود.»
 

**********************************

احمد شهید: سال گذشته در ایران ۹۶۶ تن اعدام شده‌اند
بر اساس گزارش عفو بین‌الملل تعداد اعدام‌ها در جهان در سال ۲۰۱۵ نسبت به سال پیش از آن نیز رشدی ۵۴ درصدی داشته است. بر این اساس در سال ۲۰۱۵ دست‌کم ۵۷۳ نفر بیش‌تر از سال ۲۰۱۴ در جهان اعدام شده‌اند.
افزایش تعداد اعدام‌ها در جهان به علت افزایش اعدام‌ها در سه کشور ایران، عربستان سعودی و پاکستان است که ۸۹ درصد کل اعدام‌های سال ۲۰۱۵ در این کشورها اتفاق افتاده است. تعداد اعدام‌ها در پاکستان در سال ۲۰۱۵ به بالاترین رقم در طول همه سال‌های گذشته رسیده است. اعدام‌ها در ایران رشد ۳۱ درصدی و در عربستان رشد ۷۶ درصدی داشته است..."!!!


آیا ما ایرانیان نباید با دیدن چنین خبرها و آمارهایی از رکورد هر ساله اعدام ها در ایران از خودمان بپرسیم که پس چرا نظام اسلامی کنونی که ادعای داشتن بهترین، درست ترین و منطقی ترین روش بر اساس آموزه های اسلامی برای هدایت جامعه بشری در بین کشورهای دنیا را می گوید دارد توان هدایت حتی جامعه ۸۰ میلیونی ایران را هم ندارد و هر روز بر آمار جرم و جنایت، خلاف کاری ها و اعدام ها در جامعه ایران افزوده میشود و ایران عملا در رده اول اعدام کردن ها در جهان قرار گرفته است!؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر