۱۳۹۵ فروردین ۲۶, پنجشنبه

گروهی از مسلمانات مدعی هستند که آیات قتال در قرآن مربوط به گذشته و صدر اسلام است و ربطی به زمان حال ندارد! ...


برای نمونه این آیه ۵ از سوره توبه:
" پس چون ماههاى حرام سپرى شد مشركان را هر كجا يافتيد بكشيد و آنان را دستگير كنيد و به محاصره درآوريد و در هر كمينگاهى به كمين آنان بنشينيد پس اگر توبه كردند و نماز برپا داشتند و زكات دادند راه برايشان گشاده گردانيد زيرا خدا آمرزنده مهربان است."!!!
اگر اینگونه آیات کاربردشان فقط مربوط به زمان گذشته و صدر اسلام بوده است پس چرا هیچ اشاره ای در اینباره در قرآن نشده است!؟
چرا برای منسوخ بودن اینگونه آیات قتال و تجاوزگرایانه در زمان پس از صدر اسلام هیچ روایت و گفته ای از محمد بجا نمانده است!؟
چرا کتابی که گفته میشود برای هدایت بشریت تا ابد فرستاده شده و تمام آیات آن جاودانی و غیر قابل تغییر و دستکاری شدن است باید اینگونه آیات زمان گذشته و صدر اسلامی در آن نوشته شده باشد!؟
قطعاً پاسخ همه این پرسش ها برای بسیاری روشن و مشخص است و آن اینکه این دسته از مسلمانان جاهلانه و عاجزانه در پی ماله کشی و بزک کردن چهره جنگ طلب و جنایت پیشه اسلام ناب محمدی بر آمده اند.
چون میدانند و فهمیده اند که در عصر جدید و با بودن تکنولوژی پیشرفته و جدید ارتباطات بسیاری از ناگفته های تاریخ اسلام و آیات قرآنی در کسری از ثانیه در فضای مجازی و رسانه ای جهانی منتشر میشود و این امر چهره ننگین، بربر، تجاوزگر و جنایتکارانه اسلام و کتاب دینی آنرا به همگان نشان داده و خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر