۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۱, شنبه

عضو شورای شهر تبریز که اخیرا توسط سپاه پاسداران بازداشت شده، بیش از ۵۰ روز است که در زندان انفرادی و فشار سخت بازجویی قرار دارد. «المیرا خاماچی» عضو شورای شهر تبریز بیش از پنجاه روز است که در بازداشتگاه امنیتی سپاه پاسداران در انفرادی و تحت بازجویی و شکنجه شدید می‌باشد.

عضو شورای شهر تبریز که اخیرا توسط سپاه پاسداران بازداشت شده، بیش از ۵۰ روز است که در زندان انفرادی و فشار سخت بازجویی قرار دارد.
«المیرا خاماچی» عضو شورای شهر تبریز بیش از پنجاه روز است که در بازداشتگاه امنیتی سپاه پاسداران در انفرادی و تحت بازجویی و شکنجه شدید می‌باشد.
علت بازداشت وی، توهین به نماینده آیت‌الله خامنه‌ای و رد کردن طرح‌های اقتصادی و اجتماعی سپاه پاسداران در شورای شهر تبریز بوده است.
هم‌چنین گفته می‌شود وی طبق روال اعضای شورای شهر تبریز، می‌بایست به دست‌بوسی نماینده آیت‌الله خامنه‌ای می‌رفته و چادر بر سر می‌کرده، ولی از این امر امتناع کرده است. گفته می‌شود وی به دلیل عدم حضور در خانه نماینده آیت‌الله خامنه‌ای و رد کردن پوشش چادر، با تذکرات سپاه مواجه شده است.
المیرا خاماچی در دوران ریاستش بر کمیسیون بودجه شورای شهر تبریز، کلیه طرح‌های سپاه را رد کرد و مانع تخصیص بودجه به سپاه پاسداران شد. همین امر وی را در لیست بازداشت سپاه پاسداران قرار داده است...  :(


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر