۱۳۹۵ دی ۳, جمعه

بازداشت محسن اتحاد و آرزو صالحی از شاگردان محمدعلی طاهری در مشهد خبرگزاری قاصدان آزادی: نیروهای امنیتی رژیم «محسن اتحاد» و «آرزو صالحی» دو تن از شاگردان «محمد علی طاهری» در مشهد، را بازداشت کردند. گفته شده آنها از هفته گذشته تاکنون در بازداشتگاه اطلاعات امنیت این شهر تحت بازجویی قرار دارند.

خبرگزاری قاصدان آزادی: نیروهای امنیتی رژیم «محسن اتحاد» و «آرزو صالحی» دو تن از شاگردان «محمد علی طاهری» در مشهد، را بازداشت کردند. گفته شده آنها از هفته گذشته تاکنون در بازداشتگاه اطلاعات امنیت این شهر تحت بازجویی قرار دارند. به گزارش «خبرنگار عرفان حلقه»، محسن اتحاد از شاگردان محمدعلی طاهری در مشهد روز پنجشنبه ۲۵ آذر در محل سکونت خود توسط ماموران اطلاعات امنیت خراسان رضوی بازداشت شده و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی واقع در بلوار وکیل آباد مشهد منتقل شده است. آرزو صالحی دیگر شاگرد محمدعلی طاهری نیز روز جمعه ۲۶ آذر ساعت ۳ بعدازظهر در دفتر کار خود بازداشت شده و به همان بازداشتگاه منتقل شده است.

یک منبع مطلع در خصوص نحوه بازداشت این دو شاگرد محمدعلی طاهری به «خبرنگار عرفان حلقه» گفت: «ورود ماموران به حریم خصوصی این دو نفر بدون حکم قضایی بوده و آنها را توام با خشونت بازداشت کرده اند. تمام وسایل شخصی آنها را تفتیش کردند و لپ تاپ و موبایل و کامپیوتر شخصی آنها را نیز با خود بردند. »

این منبع نزدیک به خانواده این دو شاگرد محمدعلی طاهری در مورد دلیل عدم اطلاع رسانی خبر بازداشت آنها افزود: «ماموران اطلاعات خانواده های این دو نفر را هنگام بازداشت به شدت تهدید کردند و گفتند اگر خبر این بازداشت به رسانه ها درز کند با آنها برخورد می شود. »

گفتنی است، بازداشت و تهدید شاگردان محمدعلی طاهری و خانواده های آنها در حالی صورت می گیرد که به دلیل رفتارهای فراقانونی با بنیانگذار عرفان حلقه و ممانعت از آزادی او علی رغم صدور قرار منع تقیب در ۱۳ تیر ۹۵، اعتراض های مدنی در شهرهای مختلف ایران بالا گرفته است، تا آنجا که تا کنون چهار گروه از شاگردان محمدعلی طاهری با شعار «اگر اندیشیدن جرم است پس ما هم مجرمیم»، خود را داوطلبانه به زندان اوین معرفی کرده اند و ۳۷ تن در همین ارتباط طی هفته گذشته بازداشت شده اند.

پیش از این نیز یکی از شاگردان محمدعلی طاهری که اقدام به توزیع تراکت ها و آثار این اندیشمند در اماکن عمومی کرده به «خبرنگار عرفان حلقه» گفته بود: «ما از زندان و بازداشت نمی ترسیم و از استاد خود آموخته ایم در مقابل ظلم سر خم نکنیم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر