۱۳۹۵ آذر ۱۲, جمعه

آیا باید عربها را پرستید؟ هزاران امام و امامزاده در منطقه ایران و خاورمیانه دارای قبه وبارگاه هستند که میلیونها ایرانی هر سال به پابوسشان میروند و جان و مالشان را در طبق اخلاص میگذارند تا از این استخوان پاره ها حاجت بگیرند.

 این بزرگواران همگی عرب بودند و دین امروز ایرانیان یعنی اسلام و بالاخص شیعه بر پرستش این اعراب بنا نهاده شده. البته ایرانیان از این لحاظ جزو عقب مانده ترین ملل نیستند و هستند مللی مانند ملت هند که گاو میپرستند.

اما سوال اینجاست اگر یک روز ملت هند یا بخشی از انها تصمیم بگیرند که دیگر گاو نپرستند و بگویند ما هندی هستیم و گاو نمیپرستیم ایا باید ملت هند را گاوستیز دانست؟ آیا باید انجمنهای حمایت از حقوق حیوانات بیانیه صادر کنند که هندیان فاشیست به حقوق گاوها توهین کرده اند و باید گاو بپرستند؟ صورت مساله بسیار ساده است ملت ایران مشتی عرب مرده را میپرستند حالا بخشی از این مردم تصمیم گرفته اند دیگر این رویه را ادامه ندهند و فریاد سر داده اند که ما دیگر عرب نمیپرستیم خوب کجای اینکار اسمش نژادپرستی است؟

مگر غیر از این است که ایرانیان عرب میپرستند انهم استخوان اعراب را؟ گروهی از مردم ایران بنا را بر آن گذاشته اند که اسلام گرایی را به محاق فراموشی بسپارند و ملیگرا باشند و وطن پرستی و هویت ایرانی را جایگزین هویت اسلامی عربی بکنند و با اینکار بزرگترین تیشه را به ریشه جمهوری اسلامی که همانا مذهب زده بودن مردم است بزنند کجای اینکار نژادپرستی است که اینگونه خواب عده ای را اشفته و خودشان را براشفته کرده است؟ ... !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر