۱۳۹۵ دی ۱۱, شنبه

اگر صحبتها و شعارهای خمینی در قبل و بعد از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ ک یقینن همان شعارها منجر ب انقلاب ۵۷ و انتظار و همراهی مردم شد. و اگر این انقلاب برای ب ثمر نشاندن آن شعارها بود، پس باید بی شک ب آنها ب عنوان وعده های انتخاباتی خمینی و حزب او یعنی حزب الله نگاه کنیم. و حال پس از عبور خر خمینی و همراهانش از پل مردم و گذشت ۴دهه و ۴نسل بالغ ، از آن وعده های زیبا، وسوسه آمیز، گوش نواز و فریبنده آیا جز وعده ی صدور انقلاب اسلامی ک ثمره اش جز تحمیل فشار فرهنگی و اقتصادی برای ایران و ایرانیان نبوده و هزینه های آن تنها ب دوش ثروت ملی و کیسه ی مردم است چیزی داشته؟ در واقع خمینی و همفکرانش نیامدند تا همه مردم را صاحب خانه کنند! آب و برق و اتوبوس و خدمات عمومی را رایگان کنند! و یا پول نفت را هرماه درب خانه ب مردم ساده دل تحویل دهند! و یا حتی این کشور آباد را آبادتر کنند. بلکه آنها آمدند و آگاهانه آورده شدند، تا تنها و تنها از شیره ی این گاو فربه هزینه های رویاهایشان را تامین کنند.

اگر صحبتها و شعارهای خمینی در قبل و بعد از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ ک یقینن همان شعارها منجر ب انقلاب ۵۷ و انتظار و همراهی مردم شد. و اگر این انقلاب برای ب ثمر نشاندن آن شعارها بود، پس باید بی شک ب آنها ب عنوان وعده های انتخاباتی خمینی و حزب او یعنی حزب الله نگاه کنیم. 

و حال پس از عبور خر خمینی و همراهانش از پل مردم و گذشت ۴دهه و ۴نسل بالغ ، از آن وعده های زیبا، وسوسه آمیز، گوش نواز و فریبنده آیا جز وعده ی صدور انقلاب اسلامی ک ثمره اش جز تحمیل فشار فرهنگی و اقتصادی برای ایران و ایرانیان نبوده و هزینه های آن تنها ب دوش ثروت ملی و کیسه ی مردم است چیزی داشته؟
 

در واقع خمینی و همفکرانش نیامدند تا همه مردم را صاحب خانه کنند! آب و برق و اتوبوس و خدمات عمومی را رایگان کنند! و یا پول نفت را هرماه درب خانه ب مردم ساده دل تحویل دهند! و یا حتی این کشور آباد را آبادتر کنند. بلکه آنها آمدند و آگاهانه آورده شدند، تا تنها و تنها از شیره ی این گاو فربه هزینه های رویاهایشان را تامین کنند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر