۱۳۹۴ خرداد ۲۸, پنجشنبه

پلیس بحرین: مقادیری مواد منفجره کشف شده که تکنیک تولیدشان «شباهت بارزی» به روش‌های ساخت و تولید بمب توسط «نیروهای برون‌مرزی سپاه پاسداران ایران» دارد.... !!

پلیس بحرین، امروز پنج‌شنبه ۲۸ خردادماه، از کشف مقادیری مواد منفجره خبر داد که به ادعای آن‌ها شیوه‌ و تکنیک تولیدشان «شباهت بارزی» به روش‌های ساخت و تولید بمب توسط «نیروهای برون‌مرزی سپاه پاسداران ایران» دارد.
به گزارش خبرگزاری «رویترز»، پلیس بحرین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که این مواد منفجره احتمالا برای حملات در بحرین و دیگر کشورهای عرب متحد عربستان سعودی تولید شده‌اند.
بنابر اعلام طارق الحسن، رییس پلیس بحرین، کشف یک کامیون حامل محموله مواد منفجره‌ی مشابه در «دارالکیب» در ماه مه میلادی به کشف محموله‌ی جدید کمک کرده است. کامیون مذکور در مسیر خود به سوی عربستان سعودی متوقف شده بود.
به گفته‌ی این مقام ارشد پلیس بحرین، در محموله‌ی کشف شده، مواد منفجره‌ی C4، چاشنی‌های تجاری، شبکه‌های پیچیده‌ی برقی و مقادیری تلفن هماره یافت شده است. این تجهیزات به ادعای الحسن نشان‌دهنده‌ی ابعاد تلاش برای قاچاق مواد منفجره به داخل خاک عربستان است.
پلیس بحرین معتقد است که پیچیدگی و پیشرفته بودن شیوه‌ی تولید این مواد نشان‌دهنده‌ی آن است که یک نیروی خارجی پشت این ماجرا است.
منامه نسبت به استفاده از مرزهای این کشور با عربستان سعودی برای انجام اقدامات خرابکارانه در عربستان نگران است. بحرین بارها  ایران را به دخالت در امور داخلی کشورش متهم کرده است اما ایران این دست اتهام‌ها را رد می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر