۱۳۹۴ تیر ۹, سه‌شنبه

این رژیم با بالا نگه داشتن دستمزد کارمندان صنعت نفت ، سعی در راضی نگه داشتن ایشان داشته است. در برابر آن معلمان که با علم و دانش نوجوانان سر و کار دارند باید سه فقیر و شغله شوند! چرا؟ چون علم و دانش زیادی بچه ها را از دروغ بودن دین و آخوند و قیامت آکاه می کند. پس بد است و بهتر که نباشد! حوزه خوبه! مدرسه و دانشگاه کشکه!

چرا حقوق قشر معلم اینقدر کم است؟

جامعه ی معلمان یکی از ارکان و سازماندهی اندیشه در قشر متوسط و معترض هستند. بنابر این رژیم  با فشار بر معلمان می تواند تا حد زیادی قشر متوسط را کنترل نماید.
آخوند و ملا و لبنان و فلسطین و آقازاده ها به کنار و هیچ! میلیاردها دلار اختلاس هم به کنار! ولی حقوق معلمها نباید افزایش یابد؟ در تورم  پنج برابری سه سال گذشته  تنها ۲۰% به حقوق معلمان اضافه شد. این در حالی است که بهای بیشتر کالاها از ۳ تا ۵ بر ابر افزایش یافته است.  معلمان بین ۸۰۰٫۰۰۰ تا ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان دریافت می کنند. یعنی بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار در ماه ! اگر اجاره نشین باشد همه ی این حقوق را باید بابت مسکن بدهد ، چرا که اجاره ی یک منزل معمولی در نقاط پایین تهران و شهرهای بزرگ در همین بازه است. همان منزل اگر قرار باشد خریده شود دست کم پانصد میلیون تومان است و این یعنی معلم باید ۵۰ سال حقوق خود را کامل و مستقیما در صندوقی بریزد تا بتواند پس از ۵۰ سال صاحب یک سوئیت کوچک شود. البته می دانیم که این غیر ممکن است و تورم آن پول را در همان ۵ سال اول به پشیز بدل می نماید!




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر